Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zima roku 453: Hunowie władają połową ówcześnie znanego świata. Wielki Chan, władca Hunów, mając swoje najlepsze lata za sobą, musi wyznaczyć swojego następcę.
Wielu marzy o tym, aby zająć jego miejsce, jednak wybór padnie na najodważniejszego i najchwalebniejszego z generałów. Czy zrobisz wszystko, aby zostać nowym władcą Hunów?
Pamiętaj, że nie tylko Ty walczysz o tytuł Wielkiego Khana, będziesz musiał udowodnić swoją wartość!
Jakbyś się poczuł, gdybyś usłyszał: "Jeden z członków twojej rodziny wyjawia, że miewa prorocze sny"? Byłbyś smutny? Podekscytowany? Przerażony? Może nawet szczęśliwy? A co najważniejsze, jakby czuł się twój partner w grze?
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników.
Czy wiesz, że udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem prawnym każdego z nas? Czy jesteś gotów, by zmierzyć się z takim wyzwaniem? "Pierwsza pomoc" nie jest dydaktycznym przewodnikiem.
Karty do gry World of Warcraft: Wrath of the Lich King zostały wyprodukowane w USA przez Bicycle i zawierają 56 kart do gry w rozmiarze pokerowym wydrukowanychna papierze i wykończonymi w technologii Air cushion.
Karty do gry World of Warcraft: Classic zostały wyprodukowane w USA i zawierają 56 kart do gry w formacie pokera wydrukowanych na papierze i wykończonymi w technologii Air cushion od Bicycle. W każdej talii World of Warcraft(R) znajdują się 4 Jokery przedstawiające bohaterów, smoki, potwory, czarnoksiężników lub wojowników World of Warcraft. Pudełko zawiera grafikę wydaną przez World of Warcraft oraz zakładkę ze złotej folii ze wspaniałą, niestandardową grafiką World of Warcraft na całej powierzchni.
Poznaj wyjątkową edycję Burning Crusade ze szmaragdowym pudełkiem i foliowym wykończeniem. Czarujący design sprawia, że ta talia jest niezrównanym dodatkiem do Twojej kolekcji World of Warcraft lub kart do gry.
Talia kart Theory11 The Lord of The Rings zawiera ukochane postacie z filmowej trylogii Władca Pierścieni od Froda i reszty Drużyny Pierścienia po Golluma, Sarumana i Mrocznego Lorda Saurona.
Bicycle(R) Varbena inspirowana jest polnym kwiatem, back design charakteryzują skomplikowane linie łodyg i kwiatów. Wszystko to w głębokim fioletowej barwie okraszone złotymi wstawkami.
Standardowa talia. Air Cushion Finish. Złota folia.
Niesamowita talia pozwala przenieść się w mityczną krainę, w której występuje jednorożec, jednocześnie oferując żywą kolorowy zestaw kart do gry. Karty marki Bicycle, znane są z wysokiej jakości i drukowane są sekretną formułą "Air Cushion" (posiadają opatentowany poduszkowe wykończenie), która sprawia, że karty Bicycle mają dłuższą żywotność, łatwiej się tasują i układają w wachlarze.
Zestaw 54 kart (2 jokery i karta informacyjna) doskonałych do gry w pokera oraz sztuczek iluzjonistycznych. Karty charakteryzują się wyższą jakością niż standardowe Rider back. Rewers kart jest unikalnym, jedyny w sowim rodzaju, czerwono-czarny projekt graficzny rewersu ŚWIECI w ciemności.