Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zakręcone Robale to fascynująca gra planszowa dla całej rodziny. Wcielasz się w rolę robala i próbujesz przemieszczać się po planszy, zbierając jedzenie i unikając przeszkód. Zasady gry są łatwe do przyswojenia, a jednocześnie pozwalają na wiele różnych strategii i opcji ruchu. Jest to idealna gra na wieczory z rodziną lub przyjaciółmi, a jej oryginalny design i wesoła grafika z pewnością przyciągną uwagę dzieci.
Wystawa Światowa 1893 zabierze Cię w niesamowitą podróż w czasie, dzięki której poznasz kawał historii ludzkości, świetnie bawiąc się podczas zarządzania swoimi pracownikami i zdobywania punktów! Ta niezwykła gra dla 2 do 4 osób będzie wspaniałą okazją do pogłębienia wiedzy z dziedziny fizyki, historii, czy chemii.
Poznajcie Wesołe Krówki - planszówkę, którą pokochały tysiące graczy na całym świecie! Wejdźcie w role farmerów starających się zarobić jak najwięcej na swojej trzodzie. Każdy z graczy posiada niewielką, rodzinną farmę - sprawcie, żeby to właśnie wasze osiągnęły największe zyski.
Wesoła Farma to ekonomiczna gra dla dzieci, o prostych regułach ale wymagająca myślenia. W ciekawy sposób przekazuje wiedzę o roślinach i zwierzętach przy okazji ucząc liczenia.
Stwórz imperium kolejowe i wyprzedź konkurencję w zdobywaniu zleceń transportowych! Wybierz jedną z dostępnych kości i zdecyduj się na jedną z akcji: narysuj tor na swojej planszy gracza albo przewieź towary pomiędzy miastami. Możesz też ulepszyć lokomotywę, by transportować towary na większe odległości albo wybrać kafelek Akcji i skorzystać z jego unikatowej zdolności. Efektywny rozwój firmy oraz przewóz jak największej liczby towarów to klucz do wygranej.
Spiskowcy to gra, która trwa 8 rund. Nie mniej, nie więcej. W trakcie gry od 2 do 4 graczy gracze będą toczyć walkę o wpływy polityczne w świecie pełnym intryg i bezprecedensowych starć.
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
"Pełny kurnik" od wydawnictwa Kukuryku to idealna gra planszowa zwłaszcza na czas pandemii, gdy nasze pociechy nudzą się popołudniami. Doskonale sprawdzi się w długie zimowe wieczory i deszczowe dni.
Trzecia odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii.
Epizod Trzeci składa się z220 kart, a w tym 148 kart z rozszerzeń: Ekstra Pytania, Ekstra Odpowiedzi, Wyleciało nam to z głowy…, Dżentelmeńskie Opowieści oraz 72 zupełnie nowych kart (17 Czarnych i 55 Białych)!