Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
Zwierzęcy front to gra karciana, w której gracze walczą o kontrolę nad obszarami wojennymi, zagrywając karty i wykorzystując opisane na nich zdolności taktyczne. Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów w szeregu toczonych bitew, wygrywa grę! Gra mieści się w małym pudełku, jest krótka, łatwa do nauczenia, ma dużą strategiczną i taktyczną głębie.
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Wystawa Światowa 1893 zabierze Cię w niesamowitą podróż w czasie, dzięki której poznasz kawał historii ludzkości, świetnie bawiąc się podczas zarządzania swoimi pracownikami i zdobywania punktów! Ta niezwykła gra dla 2 do 4 osób będzie wspaniałą okazją do pogłębienia wiedzy z dziedziny fizyki, historii, czy chemii.
Wyspa kotów: Pakiet z Kickstartera zawiera całą dodatkową zawartość, która została odblokowana w kampanii na kickstarterze w 2019. Więcej kafli kotów, oshaxów i skarbów urozmaica rozgrywkę, a nowe karty zmieniają sposoby punktowania. Dodatkowe drewniane elementy zastępują te z gry podstawowej, aby rozgrywka była jeszcze przyjemniejsza.
Jesteście mieszkańcami Squall’s End podczas misji ratunkowej na Wyspie kotów. Waszym zadaniem jest ocalić jak najwięcej kotów, zanim przybędzie zły Lord Vesh.
Wielce imponujące budowle to gra planszowa oparta na strategii budowania miasta. W toku gry gracze zarządzają zasobami i układają elementy przestrzenne na planszy, starając się zdobyć jak najwięcej punktów poprzez rozwój swoich miast, otoczenie dzielnic oraz wznoszenie cudów świata. Osoba, która zbierze najwięcej punktów, zostanie uznana za zwycięzcę i najlepszego przywódcę.
Poznajcie Wesołe Krówki - planszówkę, którą pokochały tysiące graczy na całym świecie! Wejdźcie w role farmerów starających się zarobić jak najwięcej na swojej trzodzie. Każdy z graczy posiada niewielką, rodzinną farmę - sprawcie, żeby to właśnie wasze osiągnęły największe zyski.
Wesoła Farma to ekonomiczna gra dla dzieci, o prostych regułach ale wymagająca myślenia. W ciekawy sposób przekazuje wiedzę o roślinach i zwierzętach przy okazji ucząc liczenia.
Upadek Imperium jest grą o zachowaniu świetności w obliczu klęsk i katastrof. Twoje imperium, które przez wieki wiodło prym, chyli się teraz ku upadkowi.
Turing Machine to szybka, wymagająca i intensywna gra dedukcyjna. Zadawaj pytania maszynie i odnajdź ukryty szyfr przed innym graczami. Gra wykorzystuje komputer złożony z kart perforowanych, który do działania nie potrzebuje prądu ani żadnej innej technologii.
Stwórz imperium kolejowe i wyprzedź konkurencję w zdobywaniu zleceń transportowych! Wybierz jedną z dostępnych kości i zdecyduj się na jedną z akcji: narysuj tor na swojej planszy gracza albo przewieź towary pomiędzy miastami. Możesz też ulepszyć lokomotywę, by transportować towary na większe odległości albo wybrać kafelek Akcji i skorzystać z jego unikatowej zdolności. Efektywny rozwój firmy oraz przewóz jak największej liczby towarów to klucz do wygranej.
Spiskowcy to gra, która trwa 8 rund. Nie mniej, nie więcej. W trakcie gry od 2 do 4 graczy gracze będą toczyć walkę o wpływy polityczne w świecie pełnym intryg i bezprecedensowych starć.
Skymines to gra ekonomiczna, o wydobywaniu zasobów z księżyca i asteroidów. Gracze wcielają się w inwestorów, którzy fundują działania korporacji, wykorzystują zdobyte surowce i wspierają badania naukowe.
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
Radlands to gra karciana, która w perfekcyjny sposób łączy prostotę zasad z dużą głębią strategiczną. Wszystko tu działa, zazębia się i jest piekielnie niebezpieczne... Stań na czele grupy ocalałych. Wykorzystaj karty postaci oraz wydarzeń, by odeprzeć najazdy wściekle atakującego wroga. Każdy z graczy musi obronić swoje trzy obozy i zniszczyć obozy wroga, wykorzystując karty postaci i karty wydarzeń. Ten intensywny karciany pojedynek wygra gracz, który odnajdzie potężniejszą synergię kart i lepiej zarządzi wodą - najcenniejszym zasobem neonowych pustkowi.
Półeczka to efektownie wyglądająca gra logiczna, która zapewnia zróżnicowaną rozgrywkę dzięki licznym kartom celów, z których używa się tylko dwóch na grę. Realistyczne elementy sprawią, że gracz poczuje się, jakby naprawdę porządkował swoją biblioteczkę.