Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
Zwierzęcy front to gra karciana, w której gracze walczą o kontrolę nad obszarami wojennymi, zagrywając karty i wykorzystując opisane na nich zdolności taktyczne. Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów w szeregu toczonych bitew, wygrywa grę! Gra mieści się w małym pudełku, jest krótka, łatwa do nauczenia, ma dużą strategiczną i taktyczną głębie.
Radlands to gra karciana, która w perfekcyjny sposób łączy prostotę zasad z dużą głębią strategiczną. Wszystko tu działa, zazębia się i jest piekielnie niebezpieczne... Stań na czele grupy ocalałych. Wykorzystaj karty postaci oraz wydarzeń, by odeprzeć najazdy wściekle atakującego wroga. Każdy z graczy musi obronić swoje trzy obozy i zniszczyć obozy wroga, wykorzystując karty postaci i karty wydarzeń. Ten intensywny karciany pojedynek wygra gracz, który odnajdzie potężniejszą synergię kart i lepiej zarządzi wodą - najcenniejszym zasobem neonowych pustkowi.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Point City to gra dla 14 graczy o dobieraniu kart i budowaniu z nich swojego miasta. Gracze na przestrzeni wielu tur zbierają zasoby i stawiają nowe budynki, tworząc własne miasta i walcząc o punkty. Budynki są źródłem punktów i trwałych zasobów, które pomogą graczom w rozbudowie miasta w kolejnych turach. Zwycięzcą zostaje gracz, który stworzy miasto warte najwięcej punktów!
W Piramido, wielopoziomowej grze kafelkowej, gracze starają się zbudować jak najbardziej imponującą piramidę. Piramida będzie się składać z 20 płytek domina rozmieszczonych na 4 poziomach. Podczas gry każdy z architektów będzie musiał zbudować swoją piramidę płytka po płytce, umieszczając na kolorowych blokach znaczniki klejnotów. Podczas swojej tury architekt musi wybrać płytkę z kamieniołomu, dołożyć ją do swojej piramidy i, jeśli to możliwe, oznaczyć ją za pomocą znacznika klejnotu.
Paranormalni detektywi to gra imprezowa z elementami dedukcji. Jeden z graczy odgrywa rolę ducha niedawno zmarłej osoby, podczas gdy pozostali gracze wcielają się w paranormalnych detektywów, którzy starają się odkryć, w jaki sposób ofiara zmarła. Używając swych zdolności medium, detektywi będą komunikować się z duchem, zadając pytania dotyczące szczegółów zbrodni. Duch odpowiada na różne dostępne dla zjawy sposoby, między innymi układając sznury wisielca, zagrywając karty tarota, układając na tabliczce słowne zagadki czy też kierując ręką rysującego detektywa!
Szerszenie to minidodatek do gry Paleo. Wraz z łatwymi modułami szerszenie nie stanowią wielkiego zagrożenia, jednak w połączeniu z trudnymi mogą okazać się zabójcze.
Dzisiaj jest wielki dzień: czworo młodych członków plemienia musi podejść do próby i przejść rytuał inicjacji! 4 karty postaci są rozdzielane pomiędzy graczy, a pozostałe dodawane są do talii. W trakcje rozrywki gracze pomagają sobie nawzajem w przejściu rytuału.
W odległym zakątku lasu jakieś stworzenie złożyło przedziwne, duże jaja. Waszą misją jest znaleźć je wszystkie, zanim wylęgną się z nich przerażające ptaszyska!
Dodatek Paleo: Przerażające ptaki zawiera 19 kart.
Biały wieloryb to minidodatek do gry Paleo. Poziom trudności tego modułu wyraźnie wzrasta wraz ze zwiększeniem liczby graczy biorących udział w rozgrywce.
Dodatek Przodkowie do gry Pagan wprowadza nowe postaci z unikalnymi umiejętnościami, co wzbogaca doświadczenie podczas rozgrywki. Dodatkowe scenariusze zapewniają jeszcze więcej różnorodności i głębi w grze.
Dodatek Podstępy oferuje nowe sposoby manipulacji i strategii, które umożliwiają graczom zdobycie przewagi nad przeciwnikiem. Dają one możliwość sprawienia, że każde posunięcie przeciwnika będzie obarczone ryzykiem, a także dodają nowe wyzwania i elementy do samej gry, co sprawia, że rozgrywka staje się bardziej zaskakująca i intrygująca.
Dodatek Dawne próby rozszerza oryginalną rozgrywkę, skupiając się na elementach śledztwa, które są znane z podstawowej wersji. Łowca poszukuje nowych metod dochodzenia, podczas gdy Wiedźma opracowuje kilka sztuczek, które pomogą jej uniknąć wykrycia i przyspieszyć magiczny rytuał.
Rozszerzenie Bliskie spotkania wprowadza nowe elementy do podstawowej gry, skupiając się na codziennych wyzwaniach życia w osadzie znanej z Pagan: Tajemnica Roanoke.
Obecność Łowcy rzuca cień na Roanoke, powodując coraz większy strach wśród mieszkańców, którzy często kończą w kajdanach. Drobne uprzejmości tutaj, dyskretne wskazówki tam - społeczność zaczyna patrzeć na Wiedźmę coraz łaskawiej, a wysiłki Łowcy często obracają się przeciwko niemu.
Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom.