Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zestaw zawiera 80 kartoników pogrupowanych w pary, mające na jednej stronie takie same obrazki w parze. Jest więc 40 par i 40 obrazków przedstawiających zabawne zwierzątka.
Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
„Polska Krajobrazy” to podróż po malowniczych zakątkach naszego kraju. Odkryj Polskę w zupełnie nowy sposób, biorąc udział w tej wciągającej przygodzie. To nie tylko zabawa, to także doskonały sposób na rozwijanie koncentracji, ćwiczenie pamięci i zdobywanie wiedzy o niezwykłych miejscach. Mamy nadzieję, że piękne zdjęcia Mikołaja Gospodarka zachęcą cię do wycieczek po Polsce.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
Biedronka, ważka, żuk czy mucha – to tylko kilka z owadów występujących w Polsce. Czy znasz ich więcej i wiesz jak wyglądają małe, niepozorne stworzenia żyjące blisko nas? Poznaj niesamowity i różnorodny świat OWADÓW I PAJĄKÓW POLSKI.
Pudełko zawiera 80 sztuk twardych kafelków, na których znajduje się 40 par zdjęć z najbardziej znanych zakątków pięknego świata. Więc... odkryj świat... grając w Memory Adamigo.
Czy potrafisz odróżnić borowika szlachetnego od koźlarza babki czy maślaka zwyczajnego? Przenieś się do lasu, gdzie spotkasz róznorodne gatunki najcze?ściej występujących w Polsce grzybów jadalnych, niejadalnych oraz truja?cych. Zanurz sie? w tym fascynuja?cym świecie i zostań królem grzybobrania!
Czy znasz kwiaty, drzewa i inne rośliny spotykane w Polsce? Czy potrafisz je rozpoznać i wiesz, gdzie występują? Poznaj świat niesamowitej oraz różnorodnej FLORY POLSKI!
Jakie znasz zwierzęta zamieszkujące lasy, pola, parki w Polsce Czy potrafisz je rozpoznać i wiesz, gdzie występują Poznaj świat niesamowitej i różnorodnej FAUNY POLSKI.
Sosna, jodła, dąb, brzoza – to tylko kilka z rodzajów drzew występujących w Polsce. Czy znasz i wiesz, jak wyglądają drzewa oraz ich liście, kwiaty i owoce? Czy potrafisz je rozpoznać na spacerze w parku lub lesie? Ćwicz swoją pamięć i poznaj świat naszej niesamowitej i różnorodnej przyrody!
Zestaw zawiera: 24 sztuk tafelków (12 par) oraz instrukcję
Czy wiesz, że udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem prawnym każdego z nas? Czy jesteś gotów, by zmierzyć się z takim wyzwaniem? "Pierwsza pomoc" nie jest dydaktycznym przewodnikiem.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.