Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zestaw 3 gier erotycznych, które przeprowadzą Was od szalonej gry wstępnej poprzez niezapomniane łóżkowe igraszki, aż do wyboru ulubionej pozycji. Dzięki temu zestawowi nie będziecie chcieli wychodzić z sypialni a zabawy we dwoje wydłużą się do samego rana.
Gra, która zabawy w sypialni przenosi na niespotykany dotąd poziom. Przejdźcie przez drogę dominacji, krepowania i uległości. Odkryjcie pozycje, które wcześniej nie miały miejsca a dzięki którym noce będą niezapomniane. Eksperymentujcie z akcesoriami dla spotęgowania jeszcze głębszych doznań.
Zestaw erotycznych kostek do urozmaicenia wieczorów we dwoje i wzbogacenia życia erotycznego. Na jednej kostce znajdują się pozycje miłosne, a na drugiej miejsca, w których można oddać się pieszczotom.
Imrezowa gra na grupy ludzi którzy chcą uatrakcyjnić nudny wieczór przy piwku. Zwariowana i niezapomniana imprezka murowana! Na jednej kości znajdują się opisy kto pije, na drugiej jak dużo. Kto spróbuje raz, już zawsze będzie je zabierał do kieszeni...
Zestaw 4 gier alkoholowych dzięki którym każde przeciętne spotkanie ze znajomymi zamieni się w wypasiony melanż, którego nigdy nie zapomnicie. Różne poziomy trudności sprawiają że zarówno ci co smakują i ci z twardą głową bawić się będą do samego rana!
Gra alkoholowa gwarantująca maksimum rozrywki dzięki oryginalnym i zabawnym poleceniom oraz ogromnej niespotykanej jak dotąd planszy, która po rozłożeniu zajmuje ponad pół metra kwadratowego powierzchni.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.