Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Valeria: Wyprawa to szybka i lekka gra karciana dla 1-5 graczy o wykonywaniu zadań i rekrutowaniu poszukiwaczy przygód, oparta na zasadach gier o budowaniu talii. W swojej turze gracze wykonują dwie z kilku akcji - tworzą najlepszą rękę, rekrutują bohaterów i wykonują lub rezerwują zadania, by zdobyć jak najwięcej punktów zwycięstwa. Wszystko dla chwały Valerii i dla bezpieczeństwa jej mieszkańców! ... oraz własnych korzyści, oczywiście.
Namiestnik to wyjątkowa gra karciana z systemem piramidy, której akcja dzieje się w legendarnym rosyjskim świecie dark fantasy „Berserk”, gdzie brutalne wojny i krwawe intrygi są chlebem powszednim, a bohaterów tworzą bezwzględność i żądza władzy.
Najeźdźcy z Północy: Pola Chwały wprowadzają nowe zagrożenie, które czyha na nieprzygotowanych graczy podczas najazdów spodziewać można się ataków ze strony wrogich Jarlów i tylko od gracza zależy, czy zdoła ich pokonać lub przekupić, czy będzie musiał salwować się ucieczką!
Najeźdźcy z Północy: Hala Bohaterów wprowadza do wioski zupełnie nowy budynek Miodosytnię. To właśnie tam gromadzą się bohaterowie ? zarówno dobrze znani, jak i zupełnie nowi ? nie stroniący zarówno od pitnego miodu, jak i heroicznych przygód. Dobrze przygotuj swój ekwipunek ? przed tobą nowe wyzwania!
Gracze wcielają się w role bogatych kolekcjonerów antyków, którzy oferują miliardy dolarów za autentyczne i potężne relikty. Niektóre z nich wydają się promieniować dziwną, świętą aurą, podczas gdy inne stanowią śmiertelne zagrożenie…
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.