Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zombicide: Nie zazna spokoju kto przeklęty, to rozszerzenie do gry Zombicide: Czarna Plaga oraz Zombicide: Zielona Horda. Zawiera nowe figurki i karty, które można dołączyć do gry podstawowej z serii Zombicide fantasy. Pudełko zawiera figurkę nowej bestii, nekromantycznego Smoka, a także widmowych Szwendaczy i roje roznoszących choroby szczurów, z którymi muszą zmierzyć się ocalali.
Zombicide: Najeźdźca - Tajne operacje stanowią rozszerzenie dowolnej wersji gry podstawowej Zombicide z kolekcji sci-fi. Misje zostały zaprojektowane dla Zombicide: Najeźdźcy, ale komponenty mogą posłużyć również do rozgrywek w Zombicide: Dark Side.
Zaraza przeniosła się do Waszyngtonu! Zombicide 2. Edycja: Waszyngton Z.C to dodatek do kultowej kooperacyjnej gry planszowej osadzonej w postapokaliptycznym świecie zombie. Plaga nieumarłych przenosi się do stolicy Stanów Zjednoczonych. Tym razem nie rozegracie pojedynczego scenariusza, lecz całą kampanię złożoną z 10 różnorodnych misji. Zdobędziecie doświadczenie i potężną broń, którą przy odrobicie szczęście zachowanie do kolejnej rozgrywki. Największą nagrodą nie będą jednak łupy, lecz unikatowa, pełnia wspomnień historia, którą zapamiętacie na długie lata!
Rio Z Janeiro wprowadza do gry 6 nowych Ocalałych, zupełnie nowy zestaw zombie wprost z parad samby oraz kampanię rozgrywaną w ogarniętej karnawałowym szaleństwem Brazylii. Wywalczcie sobie drogę przez ciasne uliczki faweli, stawcie czoła trudnym wyborom z kart Celów i odkrywajcie nowe mechaniki gry, szukając jedynej osoby zdolnej odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania.
Fort Hendrix to rozszerzenie do Zombicide 2. edycja z nowymi Ocalałymi, nowymi zombie - Strzelcami Szwendaczami - oraz nowymi zasadami, takimi jak reguły Dnia i Nocy. Rdzeniem dodatku jest kampania z 10 misjami, podczas której Ocalali zdobywają doświadczenie w miarę odkrywania zagadki tego, co wydarzyło się w bazie wojskowej - tytułowym Forcie Hendrix.
Zapomniane Morza to niesamowicie wciągająca w swój świat fabularna gra przygodowa, która w każdym z was obudzi morskiego wilka! Tytuł wyszedł prosto ze stajni Plaid Hat Games, twórców Martwej Zimy. Wypłyńcie na szerokie wody, rozgrywając 5 nieziemskich (bo przecież morskich) scenariuszy. Łajba, na której pływacie, nie jest może najlepszym statkiem, ale z pewnością widzieliście już gorsze. Odkrywajcie nowe lądy, zakopujcie skarby i wypełniajcie kolejne cele misji.
Innowacyjny system rozwoju robotników, eksploracja wysp Galapagos, kolekcjonowanie okazów, morskie podróże, wielowymiarowa interakcja między graczami i wiele źródeł Punktów Zwycięstwa - wszystko to składa się na głęboko tematyczną i rozbudowaną mechanicznie grę planszową, która szturmem podbiła Kickstarter.
Sadź drzewa, zbieraj drewno i inne materiały, twórz przedmioty i stwórz najlepszy warsztat w nowej grze Vladimira Suchego.
Gracze na zmianę wybierają jedną z siedmiu akcji, które stają się tym mocniejsze, im dłużej pozostają niewybrane. Akcje te służą do manipulowania kośćmi reprezentującymi drewno, które można ciąć, kleić, kupować, a nawet hodować.
Zarządzaj swoim warsztatem, dbaj o narzędzia i pracuj razem z pomocnikami, aby ukończyć projekty stolarskie, które zbudują twoją reputację najlepszego rzemieślnika drewna w lesie!
Pełna interakcji i mocno tematyczna gra o wilczych watahach, do której powraca się raz za razem.
Gracz graczowi wilkiem
Stwórz najsilniejszą wilczą watahę, zdominuj terytoria, rekrutuj samotne wilki i poluj na zwierzynę. Jednak uważaj, gdy wkraczasz na łowiska wrogich watah - twoje wilki mogą przejść na ich stronę!
Kości, robotnicy i karty… w średniowiecznym Bagdadzie
Wciel się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. przemierzali lądy i morza wokół starożytnego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem oraz spisuj Dziennik ze swojej podróży, aby wdać się w łaskę kalifa.
Tekhenu zabierze graczy do starożytnego Egiptu. W tej strategicznej potyczce dla 1-4 graczy, dobierają oni akcje tak, by jak najefektywniej wznieść kompleks świątyń. Najnowszy tytuł autorstwa Daniela Tasciniego (Tzolkin, Teotihuacan) i Dávida Turcziego (Anachrony, Kitchen Rush, Tawantinsuyu) to pozycja, której wyczekiwali miłośnicy budowania strategii.
Tawantinsuyu: Imperium Inków to rozbudowana strategiczna gra Dávida Turcziego, w której 1-4 graczy stanie na czele inkaskich plemion, walczących ze sobą o przejęcie schedy po legendarnym królu.
Tabannusi: Budowniczowie Ur to strategiczna, ciężka gra euro i kolejny wielki projekt Daniale’a Tascini’ego (Tzolkin, Teotihuacan, Tekhenu) i Davida Spada’y (7: The Sins).
Szczury z Wistar to zaawansowana gra euro z niezwykle wdzięcznym tematem i ciekawą mechaniką oferującą wiele dróg do zwycięstwa. Włącz się w mistrzowski plan podbicia świata gospodarstwa!
Bohaterowie 1. i 2. sezonu Stranger Things na planszy w kooperacyjnej grze planszowej nie tylko dla fanów serialu!
W Stranger Things: Po drugiej Stronie gracze wchodzą w rolę dzieciaków z Hawkins, by powstrzymać funkcjonariuszy złowrogiej agencji i potwory przybyłe z Drugiej Strony. Przed wami 2 sezony pełne elementów, postaci i wyzwań rodem z serialu.
Rozszerzenie „Inwazja Dynastii” zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami – obowiązują reguły gry podstawowej.
Okręt dobił do brzegu. W powietrzu unosi się zapach krwi i żelaza. Wioska majacząca na horyzoncie zdaje się być opustoszała. Oni już wiedzą. Twoi ludzie chwytają za topory i włócznie, by zabrać to, po co przybyli. Reavers of Midgardto strategiczna gra przygodowa J. B. Howella (Papillon, Gates of Mara), będąca prawowitym następcą kultowego Champions of Midgard. Tym razem czeka na ciebie jeszcze więcej możliwości i dróg do zwycięstwa.
Dodatek Podwodne miasta: Nowe odkrycia. Ziemia jest przeludniona. Terraformacja Marsa jak zwykle wydaje się możliwa do przeprowadzenia... ale dopiero za kilkadziesiąt lat.