Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krókiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów w zapamiętany wzór.
W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem.
Skierowana do osób starszych, gra oparta o mechanizm szukania wspólnych detali. Do dyspozycji mamy planszę, kartonowe tabliczki z wzorami wyznaczającymi osie oraz drewniane tabliczki z piktogramami. Kartoniki układamy na planszy. Figury w pierwszej kolumnie, wzory w pierwszym rzędzie. Zadanie polega na ułożeniu drewnianych tabliczek z piktogramami na polu znajdującym się na przecięciu figury oraz wzoru, które łącznie znajdują się na piktogramie. Dwa warianty gry.
W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry.
Paronimy to wyrazy które brzmią podobnie, ale mają zupełnie inne znaczenie. Gry zawarte w tym zestawie oparte zostały właśnie o znajdowanie wyrazów różniących się jedynie jedną literą. Zadanie w zależności od wariantu polega na dokładaniu kolejno przez graczy podobnych słów. Zabawy wzbogacają słownik bierny, czynny oraz pobudzają ośrodek mowy, dzięki powstawaniu nowych połączeń neuronalnych.
Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku.
Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.
Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku.
Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.
"Scriba Junior" to najatrakcyjniejsza gra gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać i pisać, najmłodsze dzieci (od 5-ciu lat) w trakcie zabawy poznają alfabet i stopniowo uczą się czytać. Drugi wariant ...
Jakie zwierzę ma pomarańczowe zęby? Gdzie żyje wielbłąd dwugarbny? Który słoń (afrykański czy indyjski) ma większe uszy? Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne równie ciekawe pytania? Zapraszamy do zabawy, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące niezwykle różnorodnego świata zwierząt. Na 102 kartach jest 408 pytań i 816 wariantów odpowiedzi.
Polska kultura i sztuka w przeszłości jak i współcześnie odgrywa istotną rolę w kulturze europejskiej i światowej. Osiągnięcia polskich twórców i artystów niejednokrotnie prezentowały najwyższy światowy poziom. "Quiz kultura i sztuka Polska" to emocjonująca gra i zabawa, w której można sprawdzić i wzbogacić swoją wiedzę.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
W trakcie swojej kolejki każdy z graczy stara się jak najszybciej ułożyć słowo z literek znajdujących się na wyrzuconych z kubka kostkach. Czas układania odmierzany jest zawsze przez klepsydrę. Po ułożeniu słowa określa się jego wartość punktową (wed...
Logix to przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry, każdy gracz losuje swój tajny kod, którego wzór musi potem ułożyć z kolorowych kul na przestrzennej planszy. Układając go, gracz stara się j...
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.