Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Podczas pełni księżyca wszystkie potworki znane jako Zombeast opuszczają swoje kryjówki, by bawić się i psocić. Gracz, który złapie najbardziej cennego z tych maluchów wygra, zyskując tytuł Władcy Wszystkich Stworów!
Magnetyczna gra w węże i drabinę. Rzucaj kostką i wygrywaj! Dzięki swoim rozmiarom, zmieszczą się do każdego niemal bagażu, uprzyjemniając długie wieczory spędzane w podróży, lub też w domu, z rodziną i przyjaciółmi. Podstawowe informacje Liczba grac...
Wahadło to gra, w której każdy gracz wciela się w potężnego szlachcica walczącego tytuł Wiecznego Króla jako prawdziwego władcy Dünyi. Gracze dowodzą swoimi robotnikami, stosują fortele i rozwijają prowincje w swojej domenie w czasie rzeczywistym, aby zdobywać zasoby i poruszać się po 4 torach zwycięstwa: władzy, prestiżu, popularności i legendarnych osiągnięć.
W Kostce! Plus to seria szybkich gier edukacyjnych ćwiczacych pamieć i spostrzegawczość, przeznaczonych dla dzieci od 4 roku życia. Z kostek każdy może dowiedzieć sie ciekawych faktów o świecie, a także poznać litery czy ćwiczyć umiejetności matematyczne i percepcyjne. Wszystko to w sposób przyjazny dziecku: celem jest zapamietanie jak najwiekszej liczby faktów na danej karcie tematycznej w ciagu dziesieciu sekund. Prawidłowe odpowiedzi zapewniają bonusowa rundę, ale przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą pamięć wzrokową! Gra zawiera karty z obrazkami, które musisz zapamiętać, a następnie odpowiednio pokolorować za pomocą pisaków.
W Kostce! Plus to seria szybkich gier edukacyjnych ćwiczacych pamieć i spostrzegawczość, przeznaczonych dla dzieci od 4 roku życia. Z kostek każdy może dowiedzieć sie ciekawych faktów o świecie, a także poznać litery czy ćwiczyć umiejetności matematyczne i percepcyjne. Wszystko to w sposób przyjazny dziecku: celem jest zapamietanie jak najwiekszej liczby faktów na danej karcie tematycznej w ciagu dziesieciu sekund. Prawidłowe odpowiedzi zapewniają bonusowa rundę, ale przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą pamięć wzrokową! Gra zawiera karty z obrazkami, które musisz zapamiętać, a następnie odpowiednio pokolorować za pomocą pisaków.
Ćwicz pamięć i wiedzę! Przyglądając się kartom a następnie odpowiadając na pytania, ćwiczycie swój umysł, spostrzegawczość oraz pamięć. Przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą pamięć wzrokową! Gra zawiera karty z obrazkami, które musisz zapamiętać, a następnie odpowiednio pokolorować za pomocą pisaków.
Terra Futura to szybka i dynamiczna gra strategiczna z elementem „budowania silniczka”, oferująca wiele ścieżek do zwycięstwa – jedne bardziej ekologiczne od innych.
Gra telepatia to świetny sposób na urozmaicenie spotkania towarzyskiego czy rodzinnego. Jest to interesująca gra, w której główną rolę odgrywają twoje... skojarzenia.
Podczas gry będziecie wędrować tam i z powrotem po szlaku. W każdej turze poruszacie swojego turystę po szlaku, zbieracie zasoby i robicie zdjęcia. Na swojej drodze możecie napotkać niedźwiedzia, który zapewni wam dodatkowe bonusy. Na początku i na końcu szlaku możecie wymienić zebrane zasoby na odznaki, zanim rozpoczniecie drogę w przeciwnym kierunku.
Szachy to jedna z najpopularniejszych gier na świecie - znana od pokoleń, nazywana "Królewską grą" jest znakomitym treningiem umysłu, zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.
Co wspólnego mają piraci, ninja, roboty, zombie, obcy, czarodzieje i kilka innych dziwadeł? Wszyscy oni próbują przejąć kontrolę nad światem! Nie są w stanie zrobić tego samotnie – dlatego łączą się w drużyny. Każde połączenie dostarcza zupełnie inny wrażeń i doświadczeń, w tej szybkiej grze karcianej. Weź dwie talie, połącz je ze sobą i rozwal przeciwnika!
No co, myślałeś, że twój Smash Up jest już wystarczająco niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? Cóż, no to źle myślałeś, stary! Na ring totalnej rozwałki wkraczają Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria!
ROZUMÓWKI: Gra planszowa sprawdzi Cię w pięciu kategoriach zadaniach tekstowych, graficznych, mateatycznych, logicznych a także tych z wiedzy ogólnej. Punkty w toku gry otrzymujesz nie tylko za poprawnie rozwiązane zadania, ale także za obstawianie sukcesu lub porażki przeciwników. To jeszcze nie koniec - dodatkowe punkty przyniesie Ci też szybkość poprawnie udzielonej odpowiedzi!
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.