Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wysokie napięcie: Gra karciana zapewnia te same emocje i wyzwania taktyczne, co jej większa siostra - gra Wysokie napięcie. Ta wersja nie wymaga jednak używania map. Przygotujcie się na 60 minut intensywnej rozgrywki!
Magnetyczna gra w węże i drabinę. Rzucaj kostką i wygrywaj! Dzięki swoim rozmiarom, zmieszczą się do każdego niemal bagażu, uprzyjemniając długie wieczory spędzane w podróży, lub też w domu, z rodziną i przyjaciółmi. Podstawowe informacje Liczba grac...
Wahadło to gra, w której każdy gracz wciela się w potężnego szlachcica walczącego tytuł Wiecznego Króla jako prawdziwego władcy Dünyi. Gracze dowodzą swoimi robotnikami, stosują fortele i rozwijają prowincje w swojej domenie w czasie rzeczywistym, aby zdobywać zasoby i poruszać się po 4 torach zwycięstwa: władzy, prestiżu, popularności i legendarnych osiągnięć.
W Kostce! Plus to seria szybkich gier edukacyjnych ćwiczacych pamieć i spostrzegawczość, przeznaczonych dla dzieci od 4 roku życia. Z kostek każdy może dowiedzieć sie ciekawych faktów o świecie, a także poznać litery czy ćwiczyć umiejetności matematyczne i percepcyjne. Wszystko to w sposób przyjazny dziecku: celem jest zapamietanie jak najwiekszej liczby faktów na danej karcie tematycznej w ciagu dziesieciu sekund. Prawidłowe odpowiedzi zapewniają bonusowa rundę, ale przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą pamięć wzrokową! Gra zawiera karty z obrazkami, które musisz zapamiętać, a następnie odpowiednio pokolorować za pomocą pisaków.
W Kostce! Plus to seria szybkich gier edukacyjnych ćwiczacych pamieć i spostrzegawczość, przeznaczonych dla dzieci od 4 roku życia. Z kostek każdy może dowiedzieć sie ciekawych faktów o świecie, a także poznać litery czy ćwiczyć umiejetności matematyczne i percepcyjne. Wszystko to w sposób przyjazny dziecku: celem jest zapamietanie jak najwiekszej liczby faktów na danej karcie tematycznej w ciagu dziesieciu sekund. Prawidłowe odpowiedzi zapewniają bonusowa rundę, ale przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą pamięć wzrokową! Gra zawiera karty z obrazkami, które musisz zapamiętać, a następnie odpowiednio pokolorować za pomocą pisaków.
Ćwicz pamięć i wiedzę! Przyglądając się kartom a następnie odpowiadając na pytania, ćwiczycie swój umysł, spostrzegawczość oraz pamięć. Przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą pamięć wzrokową! Gra zawiera karty z obrazkami, które musisz zapamiętać, a następnie odpowiednio pokolorować za pomocą pisaków.
"Uno - Junior" to wesoła, łatwa i kolorowa gra karciana dla dzieci! Ta uproszczona wersja posiada trzy poziomy rozgrywki, aby mogła towarzyszyć dzieciom przez dłuższy czas. Oprócz cyferek, na kartach znajdują się także wesołe zwierzaki, które ułatwią najmłodszym dzieciom dopasowywanie kart.
Teraz najpopularniejsze postacie z Harry'ego Pottera są częścią imprezy w UNO! Gra karciana odpowiada podstawowej wersji UNO, ale została zaprojektowana z wykorzystaniem zdjęć Hermiony, Harry'ego, Rona i innych postaci z magicznego świata Harry'ego Pottera. Celem gry jest bycie pierwszym graczem, który odrzuci wszystkie karty. Gracz lub drużyna, która jako pierwsza osiągnie 500 punktów, wygrywa. Karty akcji specjalnych to karty zawieszenia, karty zwrotu, karty dobrania dwóch i karty wyboru koloru. Jeśli zostanie zagrana karta z Tiarą Przydziału, wybrany gracz musi dobierać karty, aż pojawi się karta Gryffindoru. Wspaniały prezent dla fanów Harry'ego Pottera w wieku od 7 lat. Zawartość: 112 kart, zasady gry. Z zastrzeżeniem odchyleń w kolorze i wzornictwie.
Oto najnowsza wersja niezwykle popularnej gry karcianej - Uno Flip! Doskonała rozrywka dla starszych i młodszych. Kompaktowe rozmiary sprawiają, że gra jest świetnym pomysłem na podróż.
Jeśli lubisz UNO, to jeszcze bardziej polubisz UNO DOS! W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć określoną liczbę punktów. Punkty zdobywasz za pozbycie się wszystkich kart przed innymi graczami, a karty funkcyjne pozwolą Ci trochę namieszać i utrudnić życie przeciwnikom. W nowej wersji ulubionej gry rodzinnej musisz krzyknąć Dos!, gdy w ręce zostaną Ci dwie karty.
W grze UNO All Wild Dzikie karty każda karta jest dzika, co sprawia, że ta wersja jednej z ulubionych gier rodzinnych jest szybka i jeszcze bardziej nieprzewidywalna! Nie musisz dopasowywać numerów lub kolorów jak w zwykłym UNO, ale nie jest tak łatwo, jak to brzmi. Karty specjalne zupełnie zmieniają przebieg gry! Znajdziesz tu m.in. dziką kartę "Postój dla dwóch", dzięki której gracze omijają dwóch graczy zamiast jednego. Albo dziką kartę "Wymuszona zmiana", przez którą gracze zmieniają cały układ gry. Odkryj też wiele innych wyjątkowych kart! Ta edycja jest równie wciągająca, co emocjonująca, i będzie wspaniałym prezentem dla graczy, którzy ukończyli 7 lat. Kolory i elementy dekoracyjne mogą się różnić.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz karty akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.
Terra Futura to szybka i dynamiczna gra strategiczna z elementem „budowania silniczka”, oferująca wiele ścieżek do zwycięstwa – jedne bardziej ekologiczne od innych.
Gra telepatia to świetny sposób na urozmaicenie spotkania towarzyskiego czy rodzinnego. Jest to interesująca gra, w której główną rolę odgrywają twoje... skojarzenia.
Podczas gry będziecie wędrować tam i z powrotem po szlaku. W każdej turze poruszacie swojego turystę po szlaku, zbieracie zasoby i robicie zdjęcia. Na swojej drodze możecie napotkać niedźwiedzia, który zapewni wam dodatkowe bonusy. Na początku i na końcu szlaku możecie wymienić zebrane zasoby na odznaki, zanim rozpoczniecie drogę w przeciwnym kierunku.