Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
Zwierzęcy front to gra karciana, w której gracze walczą o kontrolę nad obszarami wojennymi, zagrywając karty i wykorzystując opisane na nich zdolności taktyczne. Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów w szeregu toczonych bitew, wygrywa grę! Gra mieści się w małym pudełku, jest krótka, łatwa do nauczenia, ma dużą strategiczną i taktyczną głębie.
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Wyspa kotów: Pakiet z Kickstartera zawiera całą dodatkową zawartość, która została odblokowana w kampanii na kickstarterze w 2019. Więcej kafli kotów, oshaxów i skarbów urozmaica rozgrywkę, a nowe karty zmieniają sposoby punktowania. Dodatkowe drewniane elementy zastępują te z gry podstawowej, aby rozgrywka była jeszcze przyjemniejsza.
Jesteście mieszkańcami Squall’s End podczas misji ratunkowej na Wyspie kotów. Waszym zadaniem jest ocalić jak najwięcej kotów, zanim przybędzie zły Lord Vesh.
Wielce imponujące budowle to gra planszowa oparta na strategii budowania miasta. W toku gry gracze zarządzają zasobami i układają elementy przestrzenne na planszy, starając się zdobyć jak najwięcej punktów poprzez rozwój swoich miast, otoczenie dzielnic oraz wznoszenie cudów świata. Osoba, która zbierze najwięcej punktów, zostanie uznana za zwycięzcę i najlepszego przywódcę.
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is Games Workshop's premium Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is Games Workshop's premium Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
Warhammer: the Old World is a game unlike any other, in which you command mighty armies of Citadel miniatures, relying upon your own tactical ingenuity to achieve victory.
This book contains all the information you need to get started in this engaging game and become the conquering general of a fantasy army.
Upadek Imperium jest grą o zachowaniu świetności w obliczu klęsk i katastrof. Twoje imperium, które przez wieki wiodło prym, chyli się teraz ku upadkowi.
Twisted Fables to wysoce interaktywna bijatyka, w której szybko i strategicznie zbudujecie swoje talie. Bajkowe postacie zmagają się na torze walki, w stylu tradycyjnych gier 2D z automatów, aż jedna z nich (lub dwie w opcjonalnym Rozszerzeniu 2v2) pokona przeciwnika (przeciwników) i wygra grę.
Turing Machine to szybka, wymagająca i intensywna gra dedukcyjna. Zadawaj pytania maszynie i odnajdź ukryty szyfr przed innym graczami. Gra wykorzystuje komputer złożony z kart perforowanych, który do działania nie potrzebuje prądu ani żadnej innej technologii.
Skymines to gra ekonomiczna, o wydobywaniu zasobów z księżyca i asteroidów. Gracze wcielają się w inwestorów, którzy fundują działania korporacji, wykorzystują zdobyte surowce i wspierają badania naukowe.
Radlands to gra karciana, która w perfekcyjny sposób łączy prostotę zasad z dużą głębią strategiczną. Wszystko tu działa, zazębia się i jest piekielnie niebezpieczne... Stań na czele grupy ocalałych. Wykorzystaj karty postaci oraz wydarzeń, by odeprzeć najazdy wściekle atakującego wroga. Każdy z graczy musi obronić swoje trzy obozy i zniszczyć obozy wroga, wykorzystując karty postaci i karty wydarzeń. Ten intensywny karciany pojedynek wygra gracz, który odnajdzie potężniejszą synergię kart i lepiej zarządzi wodą - najcenniejszym zasobem neonowych pustkowi.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.