Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is Games Workshop's premium Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
White Dwarf is Games Workshop's premium Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
Warhammer: the Old World is a game unlike any other, in which you command mighty armies of Citadel miniatures, relying upon your own tactical ingenuity to achieve victory.
This book contains all the information you need to get started in this engaging game and become the conquering general of a fantasy army.
Wspólnie z ogromną winiarską rodziną z rozmaitych zakątków świata, staraj się zdobyć międzynarodową renomę. Odszukaj również balans między zarządzaniem swoją rozkwitającą winnicą a wzajemnym zdobywaniem wpływów w konkretnym regionie.
Dodatek Goście z Doliny Renu wprowadza do Viticulture zestaw 80 nowych kart gości, którzy mniej skupiają się na zdobywaniu punktów zwycięstwa a zdecydowanie bardziej na winiarstwie.
Toskania to dodatek do gry Viticulture, wydany w oryginale jako Tuscany Essential Edition, zawierający trzy moduły rozszerzeń, które mogą być używane w dowolnym połączeniu (rozszerzona plansza, specjalni pracownicy i nowe konstrukcje).
Scythe: Fenris Powstaje to ostatnie i największe rozszerzenie do gry Scythe - większe niż niejedna gra planszowa! Zawiera w sobie fascynującą kampanię, składającą się z 8 epizodów, która odsłania pełną historię świata 1920+ Jakuba Różalskiego. Dzięki kampanii poznacie genezę i przebieg Wielkiej Wojny, a następnie rozegracie jej gorzki epilog
Plansza modularna zmienia krajobraz wschodniej Europii przy każdej kolejnej partii Scythe’a oraz wprowadza nowy poziom zmienności rozgrywki w grze Scythe.
Rozstawienie mapy (dwustronna plansza oraz 4 duże dwustronne kafle) wraz z lokacjami frakcji (kafle z bazami) jest inne przy każdej kolejnej partii. Wprowadzony został również element dobierania podczas ustawiania początkowego planszy oraz wariant z mniejszą mapą gdy do gry zasiada niewielka liczba graczy.
Powyższe karty są ekskluzywnym dodatkiem do gry o ograniczonym nakładzie i nie gwarantujemy ich dostępności po zakończeniu przedsprzedaży. Karty te, tak jak wszystkie inne komponenty gry, są w polskiej wersji językowej.
Włącz się do emocjonującego, niezwykle dynamicznego wyścigu ku nowym granicom - teraz w kosmosie! Zapraszamy do konfrontacyjnej gry opartej na mechanice budowania talii. W czasie rozgrywki skupisz się na taktycznym planowaniu i będziesz musiał podejmować wiele szybkich decyzji. Rozgrywka w Rocketmen daje poczucie bycia jednym z liderów technologicznego wyścigu w przestrzeni kosmicznej nagradzanego sławą i chwałą. Od Twoich umiejętności zarządzania oraz śmiałości Twojej wizji zależy, w jaki sposób osiągniesz zamierzone cele i doprowadzisz ludzkość na Czerwoną Planetę.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.