Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gracie razem i wspólnie próbujecie odkryć tajemnicę Enigmy. Aby to zrobić, musicie najpierw złamać kod do zamków, zebrać różne wskazówki, a następnie wszystko sprytnie ze sobą połączyć. dopiero wtedy będziecie mogli rozwiązać finałową zagadkę.
W "Zamku Kasteliny" zdobyć skarb mogą tylko najsprytniejsi. Osoby, które jako pierwsze odnajdą w zamku dziesięć drogocennych kamieni tego samego koloru, zostaną zwycięzcami.
Poprawia pamięć. Trenuje zmysł dotyku i orientację.
W grze Założyciele imperium uczestnicy stają na czele jednej z cywilizacji. Ich cel jest jasno określony – zjednoczyć połowę świata pod swoim panowaniem.
Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krókiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów w zapamiętany wzór.
W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem.
Gracze wcielają się w role inwestorów budowlanych projektujących miasta przyjazne mieszkańcom. Z pomocą architekta, burmistrza, planistki, inżyniera, a nawet szpiega muszą zadbać o każdy aspekt życia miejskiego - odpowiednią liczbę miejsc pracy, inwestycje w przemysł i miejsca rozrywki, ekologię i budżet miejski.
Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Skierowana do osób starszych, gra oparta o mechanizm szukania wspólnych detali. Do dyspozycji mamy planszę, kartonowe tabliczki z wzorami wyznaczającymi osie oraz drewniane tabliczki z piktogramami. Kartoniki układamy na planszy. Figury w pierwszej kolumnie, wzory w pierwszym rzędzie. Zadanie polega na ułożeniu drewnianych tabliczek z piktogramami na polu znajdującym się na przecięciu figury oraz wzoru, które łącznie znajdują się na piktogramie. Dwa warianty gry.
W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry.
Paronimy to wyrazy które brzmią podobnie, ale mają zupełnie inne znaczenie. Gry zawarte w tym zestawie oparte zostały właśnie o znajdowanie wyrazów różniących się jedynie jedną literą. Zadanie w zależności od wariantu polega na dokładaniu kolejno przez graczy podobnych słów. Zabawy wzbogacają słownik bierny, czynny oraz pobudzają ośrodek mowy, dzięki powstawaniu nowych połączeń neuronalnych.
Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
Tatsu to gra strategiczna dla dwóch osób, w której gracze kontrolują trzy różne rodzaje smoków. Każdy smok (smoczy kamień) ma unikalną moc, której może użyć przeciwko smokom przeciwnika.
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom: pięćdziesiąt zagadkowych historii czeka na rozwiązanie!
Spotkacie tu głodne renifery i uciekających Świętych Mikołajów, a także zabawnych sąsiadów i przyjaciół z całego świata. Świąteczne przygotowania idą pełną parą - jednak ciągle coś idzie nie tak! Co się mogło stać? Poprzez umiejętne zadawanie pytań i kombinowanie może uda się wam rozgryźć ten twardy orzech i dowiedzieć się, co się wydarzyło.
Szkoła Alchemii to gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 10 lat. Zabierze ona graczy do magicznego laboratorium, w którym tworzy się rozmaite eliksiry i nie tylko.
Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby – często egzotyczne – uleczyli „profesjonaliści”.