Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Żółwik plusk! to gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od 5. roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek! Czy dasz radę znaleźć zwierzaki, zanim zrobią to inni gracze?
Zombiaki Ameryki to wyprawa samochodowa rodem z horroru. Jedziecie z Chicago do Los Angeles uciekając przed zarazą zombie w USA. Będziecie musieli wykazać się nie lada zaradnością, aby pokonać swoich przeciwników i przetrwać tę podróż! Aby mieć szansę na zwycięstwo, przynajmniej jeden z grupy ocalałych danego gracza musi dotrzeć do Zachodniego Wybrzeża.
Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które pragną odzyskać nielegalnie zrabowane im złoto. Gracze będą musieli połączyć siły, żeby pokonać strażników, którym nakazano pilnować bogactw.
Złodzieje to mała, prosta gra karciana dla od 3 do 6 graczy, w której gracze wcielają się w role złodziejaszków chcących umknąć obławie. Zagrywając karty będą starali się uzbierać jak najwięcej kosztowności, a dzięki specjalnym kartom będą mogli spłatać figle innym graczom.
Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze.
Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot!
Wkrocz do magicznego świata mrocznych mocy i stań do walki z przeciwnikami w tej strategicznej grze twórców Odjechanych Jednorożców i To ja go tnę! Podczas rozgrywki w Zaklinaczy cienia będziesz pozyskiwać zasoby i poznawać nowe zaklęcia. Przywołasz też towarzysza i w końcu wyzwolisz swoją ciemną stronę. A wszystko po to, by wyeliminować wrogów i pozostać jedynym – a więc obiektywnie najlepszym – zaklinaczem!
Zakazana pustynia to kolejny projekt w stylu popularnej “Zakazanej Wyspy”, w którym grupa uczestników jednoczy się przeciwko mechanice gry. Na samym początku graczom zostają przydzielone role, które definiują specjalne zdolności i początkowe miejsce na planszy. Następnie uczestnicy zabawy muszą skoordynować swoje działania w ten sposób, by jak najszybciej zdobyć zestaw potrzebnych przedmiotów, zanim kolejne fragmenty pustyni na dobre znikną im z oczu i już na zawsze pozostaną niedostępne.
Zaginiony Ląd to wyścigowa gra planszowa, doskonała dla wszystkich fanów przygód i eksploracji. Podczas rozgrywki będziemy zarządzali pięcioosobowymi zespołami badawczymi, by jak najszybciej zebrać rozsiane po świecie wskazówki i odkryć miejsce, w którym znajduje się zaginiony ląd. Niektórzy z uczestników naszej wyprawy będą pozyskiwali różne środki transportu i szczegóły dotyczące misji, inni będą podróżowali po świecie, wypełniając zadania, podczas gdy kierownicy wyprawy zajmą się analizą zdobytych wskazówek. Kto pierwszy, ten lepszy!
Zaginiony klucz to oparta na współpracy gra towarzyska o bardzo uniwersalnym charakterze, oparta o dedukcję i zabawę ze skojarzeniami. To od waszej współpracy i skutecznej komunikacji zależy, czy klucz zostanie odnaleziony!
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji to rozszerzenie wprowadzające asymetryczne warunki początkowe dla każdego z graczy. Uczestnicy przyjmą role liderów o unikalnych umiejętnościach i będą mieli okazję wypróbować dopasowane do nich strategie. Oprócz tego w pudełku znajdziesz nowe świątynie do eksploracji, a także jeszcze więcej przedmiotów, artefaktów, asystentów i strażników dla urozmaicenia rozgrywek.
Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji to rozszerzenie, które zaprasza graczy do udziału w specjalnej kampanii fabularnej, którą możesz rozegrać samodzielnie lub w dwuosobowym trybie współpracy. Niektóre jej elementy takie jak karty wydarzeń czy nowe świątynie do eksploracji mogą urozmaicić także klasyczne rozgrywki w trybie wieloosobowym!
W grze Wyścig z misiem każdy uczestnik zawiaduje grupą trojga przyjaciół: myszą, kozą i niedźwiedziem. Wykorzystując karty ruchu, rzucając kością oraz sterując specjalnym, obrotowym dyskiem będziemy starali się jak najefektywniej przemieszczać po planszy. Zwycięży ten, kto jako pierwszy doprowadzi swoją drużynę na pole finałowe!
Uczeń na 6! to rozszerzenie do gry Wybuchowa mieszanka. Zawiera nowe płytki eliksirów, których można używać wraz z tymi z gry podstawowej. Pojawiają się także nowe kulki dzikiej ingrediencji, które działają jak swego rodzaju dżokery podczas umieszczania na płytkach eliksirów, ale przy zderzeniu eksplodują tylko ze sobą. Dodatek wprowadza również możliwość rozgrywki dla 5-6 osób, podczas której na stole znajdują się 2 podajniki.
Wsiąść do Pociągu: Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.
Dodatek Wsiąść do Pociągu: USA 1910 zawiera 181 kart, tym razem w większym rozmiarze znanym z innych gier tej serii! Gracze będą mieć do dyspozycji 39 zupełnie nowych kart biletów oraz dodtkową kartę bonusową Globtrotera punktującą za największą liczbę zrealizowanych biletów.
Wsiąść do Pociągu: San Francisco to dynamiczna odsłona popularnej serii gier rodzinnych, w której ścigamy się o to, kto zwiedzi najwięcej punktów turystycznych w mieście i zbierze najcenniejsze pamiątki. Kolorowe karty lokomocji pozwolą nam tworzyć połączenia na mapie i realizować cenne bilety, które zapewnią nam punkty na koniec gry.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier "Wsiąść do Pociągu", będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz charakterystycznymi ilustracjami dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
W tej dynamicznej odsłonie gry Wsiąść do Pociągu gracze ścigają się o to, kto zwiedzi najwięcej kultowych punktów turystycznych w stolicy Francji i przy okazji zrealizuje swoje bilety. Aby wygrać, musimy nie tylko zmyślnie korzystać z rozwijającej się w Paryżu sieci transportu miejskiego, lecz także wybierać połączenia, dzięki którym będziemy mogli świętować kolejną rocznicę zdobycia Bastylii.