Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zwierzęta z Baker Street to kooperacyjna gra detektywistyczna dla 1 do 4 graczy, której akcja toczy się w XIX-wiecznym Londynie, równie uroczym, co wciągającym. Dotychczasowy czworonożny pomocnik Sherlock’a jest już zbyt stary na prowadzenie śledztwa, więc do tropienia tajemnic zaciąga swoich futrzastych, pierzastych i skrzeczących przyjaciół. Wcielając się w Claya, Briara, Cherrywood i Calabash spróbujecie rozwiązać największe zagadki, jakie Baker Street ma do zaoferowania!
Rozegraj emocjonującą kampanię składającą się z 15 scenariuszy. Każdy scenariusz różni się układem planszy, liczbą zombie oraz zadaniami do wykonania. Scenariusze stopniowo wprowadzają kolejne zasady, dzięki czemu gra jest bardzo przystępna dla nowych graczy.
Dodatek Zombicide: Żywi lub Nieumarli - Jeźdźcy Znikąd wsadza bohaterów na siodła i pozwala im pogalopować naprzeciw hordom zombie! Zawiera 6 nowych Ocalałych w dwóch wersjach: standardowej oraz dosiadającej konia, która świetnie wygląda, zwiększa mobilność i zdolności walki, ale uniemożliwia wchodzenie do budynków. Dodatkowo w zestawie czeka nowa abominacja - Koszmarny Rumak.
Zombicide: Zielona Horda jest grą kooperacyjną dla 1 - 6 graczy powyżej 14 roku życia. Wraz z przyjaciółmi stwórzcie wspaniałą drużynę i opanujcie umiejętności ocalałych, osiągając zwycięstwo nad hordami zainfekowanych Orków! Zombie są kontrolowane przez mechanikę gry, wykorzystującą proste zasady i talię kart.
Zombicide: Nie zazna spokoju kto przeklęty, to rozszerzenie do gry Zombicide: Czarna Plaga oraz Zombicide: Zielona Horda. Zawiera nowe figurki i karty, które można dołączyć do gry podstawowej z serii Zombicide fantasy. Pudełko zawiera figurkę nowej bestii, nekromantycznego Smoka, a także widmowych Szwendaczy i roje roznoszących choroby szczurów, z którymi muszą zmierzyć się ocalali.
Zombicide: Najeźdźca - Tajne operacje stanowią rozszerzenie dowolnej wersji gry podstawowej Zombicide z kolekcji sci-fi. Misje zostały zaprojektowane dla Zombicide: Najeźdźcy, ale komponenty mogą posłużyć również do rozgrywek w Zombicide: Dark Side.
Zombicide: Czarna Plaga jest grą kooperacyjną, przeznaczoną dla jednego do sześciu graczy, którzy stawią czoła hordom wygłodniałych Zombie, kontrolowanych przed mechanikę gry. Każdy z graczy kontroluje od jednego do sześciu ocalałych, w atakowanym przez zombie świecie fantasy. Cel jest prosty - wypełnijcie cele misji, przeżyjcie i zabijcie tyle zombie, ile tylko zdołacie!
Zaraza przeniosła się do Waszyngtonu! Zombicide 2. Edycja: Waszyngton Z.C to dodatek do kultowej kooperacyjnej gry planszowej osadzonej w postapokaliptycznym świecie zombie. Plaga nieumarłych przenosi się do stolicy Stanów Zjednoczonych. Tym razem nie rozegracie pojedynczego scenariusza, lecz całą kampanię złożoną z 10 różnorodnych misji. Zdobędziecie doświadczenie i potężną broń, którą przy odrobicie szczęście zachowanie do kolejnej rozgrywki. Największą nagrodą nie będą jednak łupy, lecz unikatowa, pełnia wspomnień historia, którą zapamiętacie na długie lata!
Rio Z Janeiro wprowadza do gry 6 nowych Ocalałych, zupełnie nowy zestaw zombie wprost z parad samby oraz kampanię rozgrywaną w ogarniętej karnawałowym szaleństwem Brazylii. Wywalczcie sobie drogę przez ciasne uliczki faweli, stawcie czoła trudnym wyborom z kart Celów i odkrywajcie nowe mechaniki gry, szukając jedynej osoby zdolnej odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania.
Fort Hendrix to rozszerzenie do Zombicide 2. edycja z nowymi Ocalałymi, nowymi zombie - Strzelcami Szwendaczami - oraz nowymi zasadami, takimi jak reguły Dnia i Nocy. Rdzeniem dodatku jest kampania z 10 misjami, podczas której Ocalali zdobywają doświadczenie w miarę odkrywania zagadki tego, co wydarzyło się w bazie wojskowej - tytułowym Forcie Hendrix.
Zagracie dwunastoma postaciami ocalałych, w tym sześcioma postaciami dzieci ze specjalnymi, dodatkowymi zdolnościami. Reguły gry będą zmieniać się w fazie nocy, kiedy hordy nieumarłych zaatakują ze zdwojoną siłą. Aby na powrót posłać je do grobu użyjecie nie tylko spluw i maczet, ale też samochodów i specjalnych punktów adrenaliny. Zbierzcie drużynę, naładujcie magazynki i urządźcie zdechlakom piekło!
Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Zegar DGT 2010 jest oficjalnym zegarem szachowym Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE), co poświadczono certyfikatem wystawionym przez tę organizację (atest FIDE). Jest to jeden z najlepszych profesjonalnych elektronicznych zegarów szachowych, jakie są aktualnie dostępne na rynku. Najnowsza wersja dostępna w naszym sklepie posiada 36 ustawień tempa gry.
Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego handlarza ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik. Kupcy starają się sprzedać swoje towary podróżnikom przybyłym na trzy pomosty Zatoki, pełniące rolę najznakomitszych placów handlowych w całych Pięciu Królestwach. Każdy gracz używa do gry własnego zestawu unikalnych elementów i mechanik przypisanych jego postaci, aby produkować towary, zwiększyć wydajność swojego sklepu i - przede wszystkim - wzbogacić się!
Zapomniane Morza to niesamowicie wciągająca w swój świat fabularna gra przygodowa, która w każdym z was obudzi morskiego wilka! Tytuł wyszedł prosto ze stajni Plaid Hat Games, twórców Martwej Zimy. Wypłyńcie na szerokie wody, rozgrywając 5 nieziemskich (bo przecież morskich) scenariuszy. Łajba, na której pływacie, nie jest może najlepszym statkiem, ale z pewnością widzieliście już gorsze. Odkrywajcie nowe lądy, zakopujcie skarby i wypełniajcie kolejne cele misji.
Jako wpływowy książę zamieszkujący malownicze tereny Toskanii w okresie rozkwitu renesansu starasz się rozwijać swoje włości. Istnieje wiele dróg prowadzących do dobrobytu – poprzez rozbudowę, handel, rolnictwo czy wydobycie marmuru. Zarządzaj mądrze i podejmuj decyzje ostrożnie, by miasta, wioski i klasztory powstające wokół Twojego castello rosły w siłę.