Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gracie razem i wspólnie próbujecie odkryć tajemnicę Enigmy. Aby to zrobić, musicie najpierw złamać kod do zamków, zebrać różne wskazówki, a następnie wszystko sprytnie ze sobą połączyć. dopiero wtedy będziecie mogli rozwiązać finałową zagadkę.
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
Zwierzęcy front to gra karciana, w której gracze walczą o kontrolę nad obszarami wojennymi, zagrywając karty i wykorzystując opisane na nich zdolności taktyczne. Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów w szeregu toczonych bitew, wygrywa grę! Gra mieści się w małym pudełku, jest krótka, łatwa do nauczenia, ma dużą strategiczną i taktyczną głębie.
Gra, w której gracze wcielają się w kucharzy starających się ugotować zupę z rosołowych resztek i dostępnych warzyw według własnego przepisu. Zagrywając przed siebie karty składników próbują doprowadzić do sytuacji, w której we wspólnej puli znajdzie się wymagana liczba warzyw do stworzenia zupy o danym smaku.
Prosta gra karciana, która nasyci graczy głodnych emocjonujących rozgrywek pełnych blefu, strategii i humoru!
Zostań stylistkąto aż 3 minigry: Na wybiegu, Nowe stylizacje oraz Geniusz mody, w których gracze będą mogli sprawdzić swoją szybkość, kreatywność i pamięć.
Podczas pełni księżyca wszystkie potworki znane jako Zombeast opuszczają swoje kryjówki, by bawić się i psocić. Gracz, który złapie najbardziej cennego z tych maluchów wygra, zyskując tytuł Władcy Wszystkich Stworów!
Wyszukiwanie różnic to jedna z najpopularniejszych zabaw dla dzieci. Co się jednak stanie, kiedy dodamy do niej atrakcyjne zasady gry karcianej? Powstanie światowy hit, który pokochają setki tysięcy dzieci w kilkudziesięciu krajach.
Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które pragną odzyskać nielegalnie zrabowane im złoto. Gracze będą musieli połączyć siły, żeby pokonać strażników, którym nakazano pilnować bogactw.
Złodzieje to mała, prosta gra karciana dla od 3 do 6 graczy, w której gracze wcielają się w role złodziejaszków chcących umknąć obławie. Zagrywając karty będą starali się uzbierać jak najwięcej kosztowności, a dzięki specjalnym kartom będą mogli spłatać figle innym graczom.
Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze.
Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot!
W tej zwariowanej grze imprezowej zawodnicy kolejno wykonują przeróżne zadania, a pozostali gracze obstawiają, czy im się to powiedzie. Zarobek zależy zarówno od trafnego obstawiania, jak i od umiejętności wykonania zadań.
W grze Założyciele imperium uczestnicy stają na czele jednej z cywilizacji. Ich cel jest jasno określony – zjednoczyć połowę świata pod swoim panowaniem.
Zakręcone Robale to fascynująca gra planszowa dla całej rodziny. Wcielasz się w rolę robala i próbujesz przemieszczać się po planszy, zbierając jedzenie i unikając przeszkód. Zasady gry są łatwe do przyswojenia, a jednocześnie pozwalają na wiele różnych strategii i opcji ruchu. Jest to idealna gra na wieczory z rodziną lub przyjaciółmi, a jej oryginalny design i wesoła grafika z pewnością przyciągną uwagę dzieci.
Gracze pomagają krówce przyrządzić posiłek. Jedna z osób będzie wystukiwać łyżką sylaby składników potrzebnych do gotowania. Pozostali gracze starają się jak najszybciej odnaleźć płytkę z wystukiwanymi składnikami. Osoba, która znajdzie ją jako pierwsza, zdobywa punkt. Gra toczy się do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie 5 punktów.
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem, lecz nie zabijam nikogo wzrokiem, nie zieję ogniem i nie przerażam, jak to się innym smokom przydarza. Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy: "rety!", bo we mnie drzemie dusza poety, bo ze mnie smoka przypadek rzadki, co...
Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krókiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów w zapamiętany wzór.
W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem.