Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Magnetyczna gra w węże i drabinę. Rzucaj kostką i wygrywaj! Dzięki swoim rozmiarom, zmieszczą się do każdego niemal bagażu, uprzyjemniając długie wieczory spędzane w podróży, lub też w domu, z rodziną i przyjaciółmi. Podstawowe informacje Liczba grac...
Z tym fantastycznym zestawem gier na imprezę, zapewniamy niekończącą się noc pełną rozrywki. Każda z 25 gier zamieni zwyczajne przyjęcie w niezapomniane przeżycie. Pozbawi Was wszelkich skrupułów i odsłoni te strony Waszych osobowości, których sami n...
Pomyśli i Połącz! Ciało człowieka Wesoła gra edukacyjna o ludzkim ciele. Czy ucho składa się z komórek? Czy mięsień naramienny znajduje się w części szyjnej i czy szczęka to ludzki organ? Sprawdźcie swoją wiedzę z anatomii! W tej grze kartom z rysunk...
Uwaga!! Produkt uszkodzony. Gra ma bardzo delikatnie uszkodzony brzeg pudełka i lekko naderwaną folię (zdjęcia udostępniamy drogą mailową). Kupując zaoszczędzasz ponad 15% !! Egzemplarz jest zafoliowany i w pełni kompletny. Pełny opis nieuszkodzonego...
Do przygody w podziemiach dołączają nowi bohaterowie! Wojownicza księżniczka Elspeth, ekscentryczny alchemik Sidhar oraz nieustraszona łowczyni Kirima to nowe postacie, którymi możesz grać w podstawową grę Karak, jak i w połączeniu z rozszerzeniem Karak Regent.
Sprawdź swoją sprawność i zręczność układając jengę. Zobacz kto będzie lepszy i będzie miał więcej szczęścia. Wymiar klocka: 7,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm Podstawowe informacje Liczba graczy: 2+ osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka...
Sprawdź swoją sprawność i zręczność układając jengę. Zobacz kto będzie lepszy i będzie miał więcej szczęścia. Wymiar klocka: 7,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm Podstawowe informacje Liczba graczy: 2+ osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka...
W piątkowy wieczór, w posiadłości w centrum Paryża, lokaj wita przybywających gości. Wśród nich znajduje się jednak dwóch morderców, którzy postanowili przez weekend popełnić przestępstwo.
Na początku wszyscy gracze otrzymują po 7 kart i... zaczyna się wyścig, kto pozbędzie się ich najszybciej! W swojej turze, każdy gracz zagrywa kartę zgodnie z kolejnością kolorów i symboli. Zawsze trzeba zagrać kartę wyższą niż poprzednia, jeżeli nie ma takiej możliwości, należy dobrać kartę ze stosu.
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.