Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W lesie Sherwood toczy się zacięta walka pomiędzy kompanami Robin Hooda a zastępcami Szeryfa z Nottingham. Każda ze stron stara się zinfiltrować przeciwny obóz, aby ostatecznie zwyciężyć.
Jako prosty człowiek utknąłeś między tymi dwiema frakcjami. Ocalisz swoją skórę, jeśli oskarżysz Robina i jego towarzyszy lub zdemaskujesz Szeryfa i jego zastępców, którzy przeniknęli do obozowiska Robina.
Jesteś małą żabką, która ucieka przed złą czarownicą. Spróbuj jak najszybciej dostrzec ją wśród innych. Bądź spostrzegawczy i szybki, aby nie skończyć jako jeden ze składników magicznego napoju czarownicy. To gra spostrzegawczości i refleksu, w której musisz pierwszy odnaleźć na karcie elementy, które zostały wyrzucone na 3 kostkach. Otwórz szeroko oczy i nie daj się złapać w pułapkę, gdyż wszystkie karty choć są do siebie bardzo podobne, jednak różnią się małymi szczegółami
Rodzinna gra kooperacyjna Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystuje się umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć.
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością!
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
Do magazynu przyjechała dostawa. Im lepiej rozmieścisz towary, tym więcej punktów zdobędziesz. Uważaj na myszy! Każda mysz w twoim magazynie to 2 punkty karne!
W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak handlować rozważnie, ponieważ jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
Gra zawiera ponad 100 kart z ikonkami, za pomocą których przedstawiać będziemy różne emocje. Każda z nich kojarzyć się może z wieloma rzeczami, co gwarantuje świetną zabawę!
Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie - takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.
Przewodzicie bandami napadającymi na pociągi. Podczas gry dojdzie do 6 napadów na pociągi przewożące złoto, dynamit i pieniądze. Najsilniejsze bandy zdobędą łupy znajdujące się w wagonach.
Doskonała zabawa dla osób w każdym wieku. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
Gra na spostrzegawczość i refleks! Wejdź do komnaty i odpowiednio reaguj na pojawiające się strachy. Musisz jak najszybciej wskazywać na swoich żetonach strachy pasujące kształtem lub kolorem do strachów pojawiających się na kartach. Proste zasady, wielkie emocje. Bądź szybszy od rywali!
Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą.
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
Gra roku to szybka i ekscytująca gra dla całej rodziny! Wasz cel jest prost - zdobyć 12 kart tworzących rok. Osoba, która jako pierwsza stworzy rok z największą ilością punktów, wygrywa! Ale bądźcie ostrożni! Jak wiadomo – nic dwa razy się nie zdarza, więc każda karta w roku musi mieć inny symbol!