Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.
Klasyczna talia 55 kart z wizerunkiem bohaterów sagi Harry Potter to najpopularniejsze karty dystrybuowane przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość – Superior Quality - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
Karty Waddingtons No. 1 Gold 100% Plastik Klasyczna talia 55 kart dystrybuowana przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość SUPERIOR QUALITY - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
PRZYPOMNIJ SOBIE CZYM JEST JARZYNA, KOKOT CZY ANDRUT... BAW SIĘ KRAKOWSKĄ GWARĄ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ! ROZSZYFRUJ CZYM SĄ DUDKI, GĘŚLE I REYKOŁKI POZNAWAJ GÓRALSKĄ GWARĘ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ!
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Tundrowych Orków oraz Elfów Feniksa, a także neutralne karty Najemników.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Upadłego Królestwa oraz Straży Przedniej, a także neutralne karty Najemników.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Krasnoludów Gildii oraz Jaskiniowych Goblinów, a także neutralne karty Najemników.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Plugastwa oraz Najemników, a także neutralne karty Najemników.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Druga talia Bagiennych Orków przedstawia całkowicie nową gotową talię. Talia jest gotowa do gry, jak również może posłużyć do stworzenia własnej talii wraz z innymi zestawami do gry Summoner Wars: Mistrzowie Przywołań.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Elfów Dżungli oraz Płaszczy, a także neutralne karty Najemników.
Śmierć Jaśniepanu! to zabawna i emocjonująca wieloosobowa rozgrywka,w któej na równi przydadzą się spryt, odpowiednia taktyka, zdolności negocjacyjne a czasem odrobina ryzyka. W Śmierć Jaśniepanu! wcielamy się w różne postacie z dworu i otoczenia władcy, które knują spiski przeciwko niemu ale również przeciwko sobie. Zwyciężyć moze tylko ten kto zostanie Jaśniepanem i pozbędzie się konkurencji!
W trakcie rozgrywki gracze będą pojedynkować się na różnego rodzaju zadania, kombinować, używać akcji specjalnych, a wszystko po to, żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe spośród specjalnych kafli piwa. Aby wygrać, trzeba się wykazać zarówno umiejętnością planowania i strategicznego myślenia, gotowością do wykonywania najróżniejszych - szalonych i trudnych.