Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
„Pamięć ’39”, oparta na zasadach popularnej gry „Memory”, wprowadza uczniów w tematykę kampanii wrześniowej 1939 r., operując archiwalnymi zdjęciami. Dołączona do gry broszura zawiera komentarz historyczny do poszczególnych fotografii. Podstawowe inf...
Wrogie zamiary & ukryte cele to dwa dodatki do intrygującej gry The Resistance, zawarte w jednym pudełku. Dzięki rozszerzeniu starcie Bojowników o Wolność i Agentów Rządu stanie się jeszcze bardziej ekscytujące. Gracze zyskają specjalne zdolności, a do gry wejdą nowe reguły.
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).
Hexogłówki Iron Gang to idealna pozycja dla pojedynczych graczy. Sprawdź swoją wiedzę na temat taktyk i strategii Neuroshimy, prowadząc krwawy i brutalny Iron Gang do zwycięstwa!
Hexogłówki to też idealna okazja, by zwiększyć potencjał armii Iron Gang - dodatek zawiera jeden nowy żeton, który można podmienić przed rozgrywką wieloosobową.
Nie jesteś w stanie im się przyjrzeć, ale one przyglądają się tobie. Maszyny pełzające po ścianach i korytarzach stacji nie pozwalają na chwilę oddechu. Musisz być czujny, ponieważ dźwięk skrzypiących mechanicznych trybików może być ostatnim, jaki usłyszysz...
Na pokład stacji kosmicznej Tezeusz pojawia się nowy przeciwnik... Boty!
51. stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51st State: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
Gra karcina Pojedynek Ninja przeniesie was do czasów, w których wojownicy ninja siali strach wśród okolicznej ludności. W grze wcielacie się w jednego z dowódców klanu ninja starając się zetrzeć w proch konkurujący klan ninja.
Rozwikłaj skrywające się w rysunkach zagadki! Ciekawe, co autor miał na myśli... Czy zdołasz odgadnąć, co przedstawia rysunek? Klepsydra będzie ci przypominać o upływającym czasie... Każde poprawnie odgadnięte hasło przybliży cię do zwycięstwa! Zasady gry przewidują także wariant drużynowy.
W tej zwariowanej grze imprezowej zawodnicy kolejno wykonują przeróżne zadania, a pozostali gracze obstawiają, czy im się to powiedzie. Zarobek zależy zarówno od trafnego obstawiania, jak i od umiejętności wykonania zadań.
ALIAS to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi “inaczej mówiąc”. Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z kart, za pomocą synonimów, przeciwieństw i podpowiedzi. Za każde odgadnięte hasło pionek przesuwa się do przodu na planszy, a drużyna która szybciej dotrze do mety zwycięża! Brzmi prosto ale czas działa na twoją niekorzyść…
Cel Chińskich Warcabów nie mógłby być prostszy – przejść wszystkimi swoimi pionkami na przeciwległą stronę planszy. Uważaj jednak gdyż inni gracze próbują dokonać dokładnie tego samego, a samotne pionki mogą zostać zbite!
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia.
Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.