Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
PRZYPOMNIJ SOBIE CZYM JEST JARZYNA, KOKOT CZY ANDRUT... BAW SIĘ KRAKOWSKĄ GWARĄ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ! ROZSZYFRUJ CZYM SĄ DUDKI, GĘŚLE I REYKOŁKI POZNAWAJ GÓRALSKĄ GWARĘ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ!
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Tundrowych Orków oraz Elfów Feniksa, a także neutralne karty Najemników.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Upadłego Królestwa oraz Straży Przedniej, a także neutralne karty Najemników.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Krasnoludów Gildii oraz Jaskiniowych Goblinów, a także neutralne karty Najemników.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Plugastwa oraz Najemników, a także neutralne karty Najemników.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia.
Druga talia Bagiennych Orków przedstawia całkowicie nową gotową talię. Talia jest gotowa do gry, jak również może posłużyć do stworzenia własnej talii wraz z innymi zestawami do gry Summoner Wars: Mistrzowie Przywołań.
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Ten Zestaw Uzupełniający do Summoner Wars zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Elfów Dżungli oraz Płaszczy, a także neutralne karty Najemników.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Śmierć Jaśniepanu! to zabawna i emocjonująca wieloosobowa rozgrywka,w któej na równi przydadzą się spryt, odpowiednia taktyka, zdolności negocjacyjne a czasem odrobina ryzyka. W Śmierć Jaśniepanu! wcielamy się w różne postacie z dworu i otoczenia władcy, które knują spiski przeciwko niemu ale również przeciwko sobie. Zwyciężyć moze tylko ten kto zostanie Jaśniepanem i pozbędzie się konkurencji!