Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Planujesz Wieczór Panieński na mieście? A może wybrałaś pub na miejsce zabawy? Chcesz wiedzieć jak sprawić, by to wydarzenie było niezwykłym przeżyciem? Dajemy Ci gotowe rozwiązanie, które sprawi, że wieczór będzie oryginalny, niepowtarzalny i atrakc...
Wrogie zamiary & ukryte cele to dwa dodatki do intrygującej gry The Resistance, zawarte w jednym pudełku. Dzięki rozszerzeniu starcie Bojowników o Wolność i Agentów Rządu stanie się jeszcze bardziej ekscytujące. Gracze zyskają specjalne zdolności, a do gry wejdą nowe reguły.
Poprzez Wieki jest grą przeznaczoną dla dwóch graczy, która łączy w sobie prostotę rozgrywki znaną z mikrogier oraz strategię opartą o kolekcjonowanie zestawów kart oraz system draftu (znany np. z fazy wypatrywania Osadników: Narodziny Imperium).
Hexogłówki Iron Gang to idealna pozycja dla pojedynczych graczy. Sprawdź swoją wiedzę na temat taktyk i strategii Neuroshimy, prowadząc krwawy i brutalny Iron Gang do zwycięstwa!
Hexogłówki to też idealna okazja, by zwiększyć potencjał armii Iron Gang - dodatek zawiera jeden nowy żeton, który można podmienić przed rozgrywką wieloosobową.
Szybcy i wpienieni to imprezowa gra planszowa, w której podstawą rozgrywki jest piwo spożywane przez graczy. Celem uczestników jest jak najszybsze wypicie swojego piwa i uruchomienie ochronnego piwokręgu, który powstrzyma inwazję kosmity Zen-ON'a zan...
Gra karcina Pojedynek Ninja przeniesie was do czasów, w których wojownicy ninja siali strach wśród okolicznej ludności. W grze wcielacie się w jednego z dowódców klanu ninja starając się zetrzeć w proch konkurujący klan ninja.
51. stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51st State: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
Cel gry: budowanie relacji partnerów bez tematów tabu, poszerzanie zaufania przez realizację zadań oraz miłych niespodzianek o zabarwieniu miłosnym oraz lekko erotycznym, zaproszenie do wykorzystania jedzenia oraz napojów we wspólnych zabawach, zatrzymanie czasu i skupienie na wzajemnych potrzebach.
Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami.
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.