Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Imprezowa gra na szybkość i spostrzegawczość! Gdzie jest statek kosmiczny? Kto widział konia? Poszukiwacze zaginionych obiektów ruszają do akcji! Aby wygrać, będą musieli wykazać się bystrym okiem i szybkimi rękami.
Na morzu karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Każdy kapitan chce zwyciężyć i przywieść do swojego portu cenne skarby. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz?
W grze Na lody ćwiczymy pamięć, logiczne myślenie oraz podstawowe działania matematyczne. Gracze są cukiernikami, którzy przygotowują różne desery na zamówienie klientów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zamówienia, wygra grę!
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. PIRACKIE SKARBY Gracze, korzystając z fragmentów mapy, starają się jak najszy...
Wyjątkowa gra, w której gracze wymyślają i opowiadają historie oraz zapamiętują związane z nimi obrazki. Wygra gracz, który najlepiej zapamięta opowiedziane historie.
Nowa seria gier rodzinnych! „Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły.
Gra imprezowa „Łap za słówka” mieści się w kieszeni. No dobrze, „Łap za słówka” w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii „Gry do plecaka”. Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa „Łap z słówka” zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych. W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
W grze Siatka gracze wcielają się w trenerów drużyn siatkarskich. Za pomocą kostki ruchu rozgrywają piłkę, starają się przebić ją na drugą stronę siatki i zdobyć punkt. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne wykorzystanie zdolności siatkarzy oraz kart taktyki.
Baw się i ćwicz swoją pamięć rysując portrety zwariowanych postaci! Gracze losują kartę z bohaterem i zapamiętują, jak on wygląda. Korzystając z podpowiedzi znajdujących się na planszy starają się odtworzyć jego wygląd. Za każdą poprawnie narysowaną ...
Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce.
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Gra posiada też tryb rozgrywki dla jednego gracza.
Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Zwycięzcą będzie ten, kto przez 5 rund zdobędzie najmniej punktów karnych.
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
Rok 2101. Demostenes, sztuczna inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka Cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda Ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry!