|
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie (WYSYŁKA GRATIS)
![]() Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Malowidła Naskalne
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne!
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
![]() Wicehrabiowie zachodniego królestwa to kolejny tytuł od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką "zarządzania robotnikami" i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
|
Wiatrakowo + kafle ulepszeń i kafel kalendarza
![]() Wiatrakowo, choć brzmi jak nazwa miejscowości, nie znajduje się na mapie Holandii, a jest jedynie fikcyjnym miejscem inspirowanym wspomnianym wcześniej Bloemen Route. W grze tej wcielicie się w role przedsiębiorczyń i przedsiębiorców, a także tulipanowych plantatorek i plantatorów. Będziecie budować i ulepszać wiatraki, kupować, sprzedawać i sadzić tulipany, a także, z pomocą zatrudnionych pomocniczek i pomocników, wypełniać lukratywne kontrakty. Pozwólcie przeciwniczkom i przeciwnikom zzielenieć z zazdrości na widok feerii barw waszych pól i grządek.
|
White Dwarf 510 (Marzec 2025)
![]() Issue 510 of White Dwarf is on its way, and the focus of this issue is firmly on the Middle-earth Strategy Battle Game™ – which has just entered a brand new edition. There’s a battle report, an analysis of the new edition, and an in-depth look at the new miniatures that come with The War of the Rohirrim™ – Battle of Edoras™ boxed set.
|
White Dwarf 507 (Grudzień 2024)
![]() Each copy of White Dwarf 507 also comes with a cardboard insert that includes a double-sided card for the Warhammer 40,000 and Warhammer Age of Sigmar Scenarios of the Month, six double-sided Warhammer Underworlds cards, a Bunker Bingo 2025 Card, 24 Genestealer Cults Ability Tokens, a Paint Recipe Card, and a Bunker Achievement Card.
|
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #2
![]() Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #2 to pakiet 6 nowych czarów, z których możecie korzystać we wszystkich wariantach zabawy. Każdy z nich oferuje specjalny efekt, który pozwoli Wam jeszcze skuteczniej walczyć o zdobycie dyplomu szkoły magii i uczyni rywalizację jeszcze bardziej zaciętą.
|
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #1
![]() Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #1 to pakiet 6 nowych czarów, z których możecie korzystać we wszystkich wariantach zabawy. Każdy z nich oferuje specjalny efekt, który pozwoli Wam jeszcze skuteczniej walczyć o zdobycie dyplomu szkoły magii i uczyni rywalizację jeszcze bardziej zaciętą.
|
Wędrujące wieże
![]() W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.
|
Wędrowcy znad Południowego Tygrysu
![]() Kości, robotnicy i karty… w średniowiecznym Bagdadzie Wciel się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. przemierzali lądy i morza wokół starożytnego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem oraz spisuj Dziennik ze swojej podróży, aby wdać się w łaskę kalifa.
|
Wenecja
![]() Gracze trafiają do szesnastowiecznej Wenecji, gdzie wcielają się w bogatych i wpływowych kupców, których gondole przewożą towary miejskimi kanałami. Swoje imperia handlowe rozwijają, szkoląc pomocników i realizując lukratywne kontrakty, i budując przy tym swoją polityczną karierę. Czasem jednak ich interesy mają także swoją ciemną stronę. Kiedy kupcy rozsiewają plotki o konkurentach i wdają się w konszachty ze światem przestępczym, muszą unikać podejrzeń ze strony weneckiej Inkwizycji. Jeżeli zostaną aresztowani, ich majątki przepadną.
|
Wednesday - edycja polska
![]() Przechytrz przeciwników pozbywając się kart z ręki szybciej niż oni. Wyczekuj na idealny moment, by zagrać te o najwyższej wartości lub ryzykuj i ponoś konsekwencje! Ale pamiętaj: postacie znane z serialu Wednesday będą trzymać rozgrywkę w napięciu! W końcu czym jest gra bez nieprzewidzianych zwrotów akcji?
|