|
|
White Dwarf 507 (Grudzień 2024)
![]() Each copy of White Dwarf 507 also comes with a cardboard insert that includes a double-sided card for the Warhammer 40,000 and Warhammer Age of Sigmar Scenarios of the Month, six double-sided Warhammer Underworlds cards, a Bunker Bingo 2025 Card, 24 Genestealer Cults Ability Tokens, a Paint Recipe Card, and a Bunker Achievement Card.
|
White Dwarf 510 (Marzec 2025)
![]() Issue 510 of White Dwarf is on its way, and the focus of this issue is firmly on the Middle-earth Strategy Battle Game™ – which has just entered a brand new edition. There’s a battle report, an analysis of the new edition, and an in-depth look at the new miniatures that come with The War of the Rohirrim™ – Battle of Edoras™ boxed set.
|
Wiatrakowo + kafle ulepszeń i kafel kalendarza
![]() Wiatrakowo, choć brzmi jak nazwa miejscowości, nie znajduje się na mapie Holandii, a jest jedynie fikcyjnym miejscem inspirowanym wspomnianym wcześniej Bloemen Route. W grze tej wcielicie się w role przedsiębiorczyń i przedsiębiorców, a także tulipanowych plantatorek i plantatorów. Będziecie budować i ulepszać wiatraki, kupować, sprzedawać i sadzić tulipany, a także, z pomocą zatrudnionych pomocniczek i pomocników, wypełniać lukratywne kontrakty. Pozwólcie przeciwniczkom i przeciwnikom zzielenieć z zazdrości na widok feerii barw waszych pól i grządek.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
![]() Wicehrabiowie zachodniego królestwa to kolejny tytuł od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką "zarządzania robotnikami" i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Malowidła Naskalne
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne!
|
Wiedeński łącznik
![]() Wiedeński łącznik to kooperacyjna gra szpiegowska. To doświadczenie, które pozwoli ci razem z przyjaciółmi wcielić się w rolę szpiegów prowadzących tajne operacje w historycznych czasach zimnej wojny! Gra zawiera cztery unikatowe misje, których akcja toczy się w Europie, w tym w Wiedniu, Pradze i Berlinie. Mechanika gry oparta na bestsellerze Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa i poszerzona o dodatkowe elementy odzwierciedlające pracę tajnego wywiadu.
|
Wiedźmia Skała
![]() Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo!
|
Wiedźmia Skała: Czas pełni
![]() Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon
![]() Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon to rozszerzenie wprowadzające kooperacyjne wyzwanie dla wszystkich zasiadających przy stole wiedźminów. Podczas rozgrywek uczestnicy będą realizowali zadania i walczyli z potworami oraz ogarami Dzikiego Gonu, by ostatecznie doprowadzić do starcia z jednym z upiornych jeźdźców: Eredinem, Nithralem, Imlerithem albo Caranthirem. Jeśli w ostatniej rundzie zdołają go pokonać, zanim wszyscy wiedźmini zostaną powaleni, wspólnie zwyciężą. W przeciwnym razie (również wspólnie) poniosą klęskę i będą mogli podjąć wyzwanie ponownie.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Legendarne łowy
![]() Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Legendarne łowy wprowadza do standardowej zabawy zupełnie nowy tryb z 7 ogromnymi potworami. Rozgrywka z tym dodatkiem oznacza, że aby wygrać, musisz wytropić i zabić legendarnego potwora. Pojawia się on na Kontynencie już na początku i w kolejnych rundach przemieszcza się po mapie, pozostawiając po sobie zniszczenie reprezentowane przez specjalne żetony. W tym czasie wiedźmini trenują, zbierają trofea i zdobywają chwałę, szykując się do ostatecznego starcia.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Magowie
![]() Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Magowie wprowadza 5 nowych grywalnych postaci wraz ze wszystkimi niezbędnymi dla nich komponentami: figurkami, unikalnymi taliami i planszami reprezentującymi zdolności. Choć różnią się oni od wiedźminów, po drobnych modyfikacjach możemy skorzystać w jednej rozgrywce z obu rodzajów bohaterów, a każdy z nich będzie się rozwijał i walczył we własnym stylu.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Na tropie potworów
![]() Wiedźmin: Stary Świat - Na tropie potworów to rozszerzenie wprowadzające kilka nowych wariantów gry, z których można korzystać oddzielnie albo jednocześnie. Gracze będą mieli okazję wcielić się w wiedźmina ze Szkoły Mantikory o unikalnej zdolności – tolerancji na eliksiry. 40 zaawansowanych kart akcji zapewni ciekawe efekty i pozwoli tworzyć jeszcze potężniejsze kombinacje.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Skellige
![]() Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Skellige wprowadza do gry dużą dodatkową planszę z 3 nowymi lokacjami: Ard Skellig, Wyspą Mgieł i Eyną (wyspą na wschodzie, dotąd nieznaną). Oznacza to więcej przestrzeni do podróży i zupełnie nowe akcje do przeprowadzenia. Na wyspy będziemy mogli dostać się z 6 portów na Kontynencie, a że nie każdy kapitan chętnie się tam wybiera, zarówno liczba statków, jak i miejsc na nich, jest ograniczona. Dodatkowo z podróżami na Skellige wiążą się nowe karty eksploracji pełne różnorodnych i ekscytujących historii, rzucających graczy na głębokie wody przygód.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Zestaw przygód
![]() Poznaj nowe wątki i sprawdź, co jeszcze zostało do odkrycia na Kontynencie! Wiedźmin: Stary Świat - Zestaw przygód to rozszerzenie wprowadzające do rozgrywki 200 kart eksploracji i zdarzeń, dzięki którym staniesz przed trudnymi wyborami, a także poznasz nowych towarzyszy drogi i zdobędziesz wyjątkowy ekwipunek.
|