Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zegar DGT 2010 jest oficjalnym zegarem szachowym Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE), co poświadczono certyfikatem wystawionym przez tę organizację (atest FIDE). Jest to jeden z najlepszych profesjonalnych elektronicznych zegarów szachowych, jakie są aktualnie dostępne na rynku. Najnowsza wersja dostępna w naszym sklepie posiada 36 ustawień tempa gry.
Elektroniczny zegar szachowy DGT 1001 w kolorze białym jest wyposażony w duży i przejrzysty wyświetlacz, jest przy tym prosty w obsłudze i klasyczny w swoim wyglądzie. DGT 1001 dzięki niewielkim rozmiarom jest łatwy w transporcie oraz łatwo jest go przechowywać.
Elektroniczny zegar szachowy DGT 1001 w kolorze czarnym jest wyposażony w duży i przejrzysty wyświetlacz, jest przy tym prosty w obsłudze i klasyczny w swoim wyglądzie. DGT 1001 dzięki niewielkim rozmiarom jest łatwy w transporcie oraz łatwo jest go przechowywać.
ZgrajMy się - kooperacyjna gra towarzyska, w której uczestnicy wcielą się w członków orkiestry i będą musieli tak zgrać swoje odpowiedzi, aby jednym głosem osiągnąć zwycięstwo! Sęk w tym, że gracze, nie mogą się ze sobą komunikować podczas dawania koncertu. Wybory będą mogli przedyskutować wyłącznie w trakcie przerw między rundami.
Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze.
Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot!
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Złodzieje to mała, prosta gra karciana dla od 3 do 6 graczy, w której gracze wcielają się w role złodziejaszków chcących umknąć obławie. Zagrywając karty będą starali się uzbierać jak najwięcej kosztowności, a dzięki specjalnym kartom będą mogli spłatać figle innym graczom.
Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które pragną odzyskać nielegalnie zrabowane im złoto. Gracze będą musieli połączyć siły, żeby pokonać strażników, którym nakazano pilnować bogactw.
Wyszukiwanie różnic to jedna z najpopularniejszych zabaw dla dzieci. Co się jednak stanie, kiedy dodamy do niej atrakcyjne zasady gry karcianej? Powstanie światowy hit, który pokochają setki tysięcy dzieci w kilkudziesięciu krajach.
Dodatek Nieznane siły do gry Znak Starszych Bogów pozwoli urozmaicić rozgrywkę dzięki wprowadzeniu do gry nowych Przedwiecznych i Przygód. Pojawi się również wsparcie dla graczy w postaci kolejnych Badaczy, Sprzymierzeńców, Przedmiotów i Zaklęć.
Rozszerzenie Omeny lodu wprowadza do gry zestaw nowych przygód, które przeniosą badaczy w tajemnicze i dzikie tereny mroźnej Alaski. Cały świat ogarnęły gwałtowne śnieżyce i badacze muszą się dobrze przygotować, aby wyruszyć na odległą północ, ustalić źródło tych nienaturalnych burz i zapieczętować je na kolejne tysiąc lat.
Rozbuduj swój egzemplarz Znaku Starszych Bogów o nowy wariant rozgrywki „Wynurzenie R’lyeh” z rozszerzenia Omeny głębin! Badacze wyruszają na Ocean Spokojny, aby odkryć przedwieczne tajemnice kryjące się w morskich odmętach, unikając jednocześnie armii Istot z Głębin, która próbuje zniszczyć ich okręt.
Podczas pełni księżyca wszystkie potworki znane jako Zombeast opuszczają swoje kryjówki, by bawić się i psocić. Gracz, który złapie najbardziej cennego z tych maluchów wygra, zyskując tytuł Władcy Wszystkich Stworów!
Zombiaki Ameryki to wyprawa samochodowa rodem z horroru. Jedziecie z Chicago do Los Angeles uciekając przed zarazą zombie w USA. Będziecie musieli wykazać się nie lada zaradnością, aby pokonać swoich przeciwników i przetrwać tę podróż! Aby mieć szansę na zwycięstwo, przynajmniej jeden z grupy ocalałych danego gracza musi dotrzeć do Zachodniego Wybrzeża.
Z najmroczniejszych zakątków multiwersum nadciąga Batman™ Który Się Śmieje z misją zniszczenia każdej możliwej wersji Ziemi. Do Ligi Sprawiedliwości należy powstrzymanie tej plugawej wersji Mrocznego Rycerza i wszystkich jego przerażających sług.
Z najmroczniejszych zakątków multiwersum nadciąga Batman™ Który Się Śmieje z misją zniszczenia każdej możliwej wersji Ziemi. Do Ligi Sprawiedliwości należy powstrzymanie tej plugawej wersji Mrocznego Rycerza i wszystkich jego przerażających sług.
Z najmroczniejszych zakątków multiwersum nadciąga Batman™ Który Się Śmieje z misją zniszczenia każdej możliwej wersji Ziemi. Do Ligi Sprawiedliwości należy powstrzymanie tej plugawej wersji Mrocznego Rycerza i wszystkich jego przerażających sług.
Z najmroczniejszych zakątków multiwersum nadciąga Batman™ Który Się Śmieje z misją zniszczenia każdej możliwej wersji Ziemi. Do Ligi Sprawiedliwości należy powstrzymanie tej plugawej wersji Mrocznego Rycerza i wszystkich jego przerażających sług.