|
|
Alchemicy (Alchemists)
![]() Dzisiaj dostałem mój nowy kociołek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Całe dnie zbierałem i suszyłem składniki w oczekiwaniu na tę chwilę. Co by tu zmieszać najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego pióra i korzenia mandragory. No i ponoć ropucha pasuje do wszystkiego.
|
Akcja jajo!
![]() Zbierz najlepsze jaja i wygraj! Wykorzystaj do tego specjalne karty akcji. Wymień swoja słabą kartę na mocną kartę innego gracza, przełóż jajko, obudź je lub uśpij. Uważaj! Zgniłe jaja maja punkty ujemne – pozbądź się ich jak najszybciej. Obserwuj ruchy przeciwników i zakończ grę z największa liczbą punktów!
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
![]() Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec - Big Box
![]() Jesteś chłopem, hodującym owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają Ci trzej parobkowie. W każdej rundzie wysyłasz swoich parobków na pola akcji, co pozwala im stawiać ogrodzenie wzdłuż pastwisk, budowę pomieszczeń do hodowli zwierząt i ulepszać twoje gospodarstwo.
|
Agricola (wersja dla graczy): Torfowisko
![]() Agricola (wersja dla graczy): Torfowisko jest rozszerzeniem gry Agricola. Życie z torfowiskiem w gospodarstwie nie jest proste. Każdy gracz rozpoczyna grę z pięcioma lasami oraz trzema torfowiskami. Na szczęście każdy ma do dyspozycji akcje specjalne, które umożliwiają przemianę tych obszarów w pola lub nieużytki. W wyniku Karczowania gracz otrzymuje drewno, a Wypalanie lasu pozwala na przekształcenie obszaru w zaorane pole. Za pomocą akcji specjalnej Kopanie torfu gracz pozyskuje opał będący nowym surowcem.
|
Agricola - wersja rodzinna
![]() Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę.
|
Agricola - wersja dla graczy
![]() Rozpoczynacie grę, posiadając dwóch członków rodziny, mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie będziecie wysyłać członków rodziny do pracy, aby wykonywali różne akcje. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość drewna i trzciny, możesz rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę...
|
Age of Steam: Edycja Deluxe - Rozszerzenie nr 1
Cena:
359,00 zł
|
Age of Steam: Edycja Deluxe
![]() Klasyczna kolejowa gra ekonomiczna Johna Bohrera i Martina Wallace’a wreszcie po polsku! Brutalna konkurencja, bezwzględni inwestorzy, ciasne budżety i wyścig w budowaniu najbardziej obiecujących połączeń. Wszystko to w wydaniu de luxe z zestawem wielkich plansz, plastikowymi sztonami i szykownym, minimalistycznym designem.
|
Aeon’s End - Wygnańcy
![]() Aeon's End - Wygnańcy jest samodzielną grą kooperacyjną z mechanizmem budowania talii. Talie graczy, które tworzą zaklęcia i moce kryształów, nigdy nie są tasowane, przez co każda decyzja w grze ma znaczenie. Stań razem z przyjaciółmi przeciwko różnorodnym wrogom, z których każdy wprowadza inny zestaw zdolności i wymaga opracowania odmiennej strategii. Ruszaj na ekspedycję i odkryj tajemnice świata Aeon’s End, których nie przedstawiała żadna z dotychczasowych odsłon!
|
Aeon’s End - Wioska na Południu
![]() Tytułowa Wioska na Południu, Azer, powstała na długo przed założeniem Nowego Gravehold. Tamtejsi magowie są ekspertami w walce zespołowej. Dołączają do walki, by pokonać nowe zagrożenie: istotę zbudowaną z płomieni, która próbuje obrócić całą krainę w popiół.
|
Aeon's End: Starożytni
![]() Nowe pokolenie walczy o Gravelold Córka legendarnego maga Xaxosa i samorodny magiczny talent Mazra stawiają czoła nowej Nemesis - na wpół materialnemu Tułaczowi. Rozszerzenie zawiera dwie nowe maginie Bram, Nemesis, oraz nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia, Skarby i Popleczników.
|
Aeon's End: Pogrzebane Sekrety
![]() Pogrzebane Sekrety to duży dodatek do Aeon’s End, Aeon’s End: Legacy oraz Aeon’s End: Wiecznej Wojny. W pudełku znajdziecie ponad 150 kart, w tym nowe karty Klejnotów, Artefaktów, Modyfikatorów, Zaklęć oraz Nemezis, a także innowacyjne żetony Impulsów, Uciszenia i Tarcz, które znacząco odmienią oblicze rozgrywki, odkrywając przed wami kolejne możliwości Aeon’s End.
|