Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Mały odkrywca: Pojazdy to układanka edukacyjna stworzona z myślą o najmłodszych. Dzięki niej dzieci poznają różne pojazdy, dowiadują się, do czego służą i kto nimi kieruje.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do gry potrzebna jest podstawowa wersja gry Arkana Miłości. Oto pierwszy, długo oczekiwany dodatek do gry Arkana Miłości – Kochankowie. Stanowi on ostrzejsze rozszerzenie talii podstawowej adresowane przede wszystk...
To ponad 50 kart z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Dajcie upust swojej wyobraźni i otwórzcie umysł na to, co na pierwszy rzut oka jest niewidoczne.
Szałasy z dodatku "Nowe szałasy" są traktowane jak zwykłe szałasy. Umieszcza się je na stole, razem z innymi szałasami z rozszerzenia "Kakao - Czekolada".
Przemierzając królestwo Nalos zdobyliście cenne umiejętności, przydatne przy tworzeniu map. Mądrze wydawajcie swoje monety, aby jak najlepiej wykorzystać nowo odkryte talenty i wkraść się w łaski królowej!
Drugi cykl Star Wars: Przeznaczenie - Duch Rebelii - Zestaw Dodatkowy zawiera 160 nowych kart, na których znajdziecie wiele wydarzeń znanych z całej sagi, jednak rozszerzenie skupia się przede wszystkim na najnowszym filmie z serii: Łotrze 1.
Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.
Dodatek zawiera po 1 karcie z każdej talii (razem 2 karty) w kolekcjonerskiej wersji z uszlachetnioną ilustracją. Karty można podmienić w talii i używać w grze.