|
|
Carcassonne: Łowcy i Zbieracze
![]() Teren wokół dzisiejszego Carcassonne, z jego potężnym zamkiem, był zamieszkany tysiące lat temu. Ówcześni mieszkańcy polowali, łowili ryby i zbierali leśne owoce, aby zapewnić sobie przetrwanie. Nawet dzisiaj liczne naskalne malowidła i znaleziska archeologiczne przynoszą dowody ich życia i pomagają zrozumieć ich losy.
|
Cartaventura: Lhasa - interaktywna gra karciana
![]() W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
|
Cartaventura: Oklahoma - interaktywna gra karciana
![]() Wyrusz w podróż przez Stany Zjednoczone w 1854 roku śladami niewolnika Bassa Reevesa. Czy zdołasz uciec od swojego pana? Kogo spotkasz na swojej drodze? Czy zostaniesz szeryfem? Wygrasz w niebezpiecznego pokera? I wreszcie – czy znajdziesz drogę do wolności? CARTAVENTURA: Oklahoma to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów.
|
Cartaventura: Winlandia - interaktywna gra karciana
![]() W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
|
Celestia: Szalupa
![]() Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą.
|
Cezar. Kostki zostały rzucone!
![]() Cezar. Kostki zostały rzucone to kościana gra z mechaniką push your luck (testowania szczęścia). By w nią zagrać nie potrzebujesz wiele miejsca - ot tyle, by możliwy był rzut kośćmi. Sprawdzi się zatem nie tylko na domowym stoliku, barze czy dywanie ale i w podróży. Dzięki prostym zasadom można do niej łatwo zachęcić osoby nie grające w gry planszowe. Niezależność językowa z kolei pomoże zintegrować z sobą wielojęzyczne towarzystwo.
|
Chemicy Magicy
Cena:
79,00 zł
|
Chipsy
![]() Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?
|
Chyba śnisz!
![]() Chyba śnisz! to wyjątkowa gra narracyjna, w której wraz z przyjaciółmi będziecie konstruować wspólne opowieści, inspirując się dobieranymi kartami. Każdy z graczy kolejno będzie dokładał dalszą część historii, ale uwaga - oprócz kreatywnego opowiadania musicie też uważnie słuchać, bo po zakończeniu przyjdzie moment na przypomnienie sobie całej opowieści!
|
Ciapki
![]() Weź udział w grze pełnej kuszenia losu i wesołych psiaków! Rzucaj kośćmi, kombinuj, a potem przerzucaj wyniki, by dopasować je do odpowiednich pól na zwierzakach. Ryzykowne posunięcia mogą zakończyć się wtopą, ale przynajmniej czeka Was mnóstwo śmiechu! Mistrzem gry w Ciapki zostanie ten, kto jako pierwszy zgarnie 6 kart psów.
|
Cienie: Amsterdam
![]() W grze Cienie: Amsterdam każdy zespół detektywów porusza się po mieście, aby zdobyć trzy wskazówki, a następnie wrócić z nimi do swojego szefa możliwie jak najszybciej – w każdym razie zanim zrobią to pozostałe drużyny. W każdej grupie informator będzie wysyłał wizualne sygnały w taki sposób, by przybliżyć resztę do rozwiązania.
|