|
|
Czerwona Katedra: Posłańcy
![]() Posłańcy to duży dodatek do gry Czerwona Katedra, w którym znajdziemy karty aż 30 nowych kart Gildii oraz zupełnie nowy moduł Posłańcy poszerzający rozgrywkę o dodatkową planszę mapy. Wysyłaj Posłańców do różnych miast, aby rekrutować najlepszych specjalistów i wykorzystać ich silne umiejętności do pomocy w budowie katedry.
|
Biały Zamek: Matcha
![]() Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
|
Root: Paczka Zaciężnych Maruderów
![]() Nowi Zaciężni czekają na zwerbowanie Zaciężni to nowy moduł gry zaprojektowany dla rozgrywek z dowolną liczbą graczy. W mniejszym składzie najemnicy dodają nowe elementy do mapy, zwiększając napięcie i ilość opcji taktycznych. W większych grupach niektóre karty najemników odwraca się, by ujawnić specjalne zdolności do zdobycia, a wraz z nimi unikatowe i potężne strategie.
|
Fotosynteza: W Blasku Księżyca
![]() Fotosynteza: w Blasku Księżyca to dodatek do popularnej abstrakcyjnej gry strategicznej Hjalmara Hacha (The King's Dilemma). Włączcie do gry aż trzy nowe moduły rozgrywki — Księżyc i Zwierzęta Leśne, Pradawne Drzewo oraz Kamienie Księżycowe — każdego z nich będziecie mogli używać oddzielnie albo łączyć w dowolnych kombinacjach.
|
Fantastyczne Fabryki: Manufrakcje
![]() Manufrakcje to rozszerzenie do gry Fantastyczne Fabryki, które dodaje nowe karty Projektów i Specjalistów, ale także nowe surowce (Witaminy) oraz asymetryczne zdolności graczy. Każda frakcja zapewnia wyjątkowe rozwiązania dające przewagę i zmienia sposób prowadzenia biznesu… a nowy surowiec dywersyfikuje strategie wiodące do sukcesu.
|
Bitoku: Resutoran
![]() Resutoran to pierwsze rozszerzenie do Bitoku, zaawansowanej gry euro autorów min. Tekhenu, Tawantinsuyu czy Anachrony. Rozszerzenie obejmuje 3 różne moduły: Gawędy, Kodamy i Festyn. Gracze wprowadzają je do gry pojedynczo lub w dowolnej kombinacji, by wywindować możliwości gry na nowe poziomy grywalności!
|
Listy z Zaświatów
![]() Gra imprezowa dla miłośników gier słownych Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.
|
Aeon's End: Starożytni
![]() Nowe pokolenie walczy o Gravelold Córka legendarnego maga Xaxosa i samorodny magiczny talent Mazra stawiają czoła nowej Nemesis - na wpół materialnemu Tułaczowi. Rozszerzenie zawiera dwie nowe maginie Bram, Nemesis, oraz nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia, Skarby i Popleczników.
|
Podwójni Agenci
![]() Podwójni Agenci to kooperacyjna gra karciana, która przetestuje wasze zdolności dedukcji. Do zidentyfikowania macie agentów, czyli karty o określonym kolorze i liczbie. Dojdziecie do nich drogą eliminacji, zarządzając kartami na ręce. W miarę gromadzenia się wskazówek wybór się zawęża… a waszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich agentów nim skończy się gra!
|
Aeon’s End - Wioska na Południu
![]() Tytułowa Wioska na Południu, Azer, powstała na długo przed założeniem Nowego Gravehold. Tamtejsi magowie są ekspertami w walce zespołowej. Dołączają do walki, by pokonać nowe zagrożenie: istotę zbudowaną z płomieni, która próbuje obrócić całą krainę w popiół.
|