Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Skat, nazywany też „śląskim brydżem”, to popularna gra karciana dla 3 graczy, wymyślona w XIX wieku w Niemczech i rozpowszechniona zwłaszcza na Śląsku i Kaszubach. Przygotowaliśmy dla Państwa talię kart przeznaczonych specjalnie do tej gry.
Obowiązują wszystkie zasady z wersji podstawowej z następującymi wyjątkami:
– jeden kafelek świątyni zastępuje się kaflem złotej świątyni (zastąpiony kafel świątyni odkłada się do pudełka) – punkty za złotą świątynię otrzymuje się na koniec gry, przy podliczaniu punktów za świątynię (gracz, który ma pierwsze miejsce przy złotej świątyni otrzymuje osiem żetonów złota, a gracz, który zajął drugie miejsce - jeden żeton złota; poza tym obowiązują wszystkie zasady podliczania punktów za świątynie)
Nie lada gratka dla każdego fana planszówek! Domek: #Shelfie to specjalnie rozszerzenie, dzięki któremu wprowadzisz do swoich rozgrywek akcent związany z naszym ulubionym hobby. Zestaw zawiera 2 żetony wyposażenia, które otrzymujemy po zbudowaniu Salonu złożonego z 3 kart. Na pierwszego gracza czeka regał wart 2 punkty, a druga osoba otrzyma półkę o wartości 1.
Obowiązują wszystkie zasady z wersji podstawowej z następującymi wyjątkami:
– jeden kafelek rynku z ceną sprzedaży "3", zastępuje się kaflem wielkiego rynku (zastąpiony kafel rynku odkłada się do pudełka) – każdy aktywowany pracownik przyległy do wielkiego rynku, może sprzedać jedno ziarno kakaowca z zasobów, za pięć żetonów złota
Edu-piotruś to nowa seria produktów, która w przyjemny sposób łączy naukę z zabawą. Na kartach najpopularniejszej gry karcianej w Polsce znajdują się atrakcyjne, kolorowe rysunki, które pomagają wprowadzić najmłodszych w meandry świata i języka polskiego.
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.