Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pakiet zawiera 3 dodatkowe karty w edycji polskiej
Zawłotnia śnieżna
Ten natychmiastowy projekt biologiczny zapewnia nietypowy bonus do produkcji jednocześnie ciepła oraz roślinności. Niewygórowane wymagania w postaci dwóch oceanów, pozwalają zagrać go już we wczesnym etapie rozgrywki.
Prowadząc grę na planszy Elysium, Zabłotnia śnieżna będzie cennym nabytkiem z jeszcze dwóch powodów - spełnia warunki potrzebne do uzyskania tytułu zarówno Ekologa, jak i Inwestora. Podobnie, jeśli gramy na planszy Hellas, również przybliża nas do zdobycia dwóch tytułów - Dywersyfikatora oraz Taktyka.
Maszyny samoreplikujące
Ta aktywna karta projektu pozwala znacznie szybciej wyłożyć nawet najdroższą kartę z ręki niemal za darmo! Jej nietypowe działanie obejmuje wyłącznie projekty posiadające symbol budynku lub przestrzeni kosmicznej. Raz na pokolenie możemy umieścić na niej wspomnianą kartę z naszej ręki wraz z dwoma znacznikami surowca (stali lub tytanu) lub dwukrotnie pomnożyć ilość surowców leżących na umieszczonej karcie.
Karta leżąca na projekcie Maszyn samoreplukujących może być następnie zagrana na stół w zwykły sposób, tak jakby znajdowała się w naszej ręce. Dodatkowo każdy znacznik surowca jaki zdążyliśmy na niej zgromadzić, obniża koszt jej wyłożenia według normalnych zasad (2 za znacznik stali dla projektów ze znakiem budynku, 3 w przypadku tytanu dla kart z symbolem przestrzeni kosmicznej).
Mała asteroida
Karta wydarzenia pozwalająca niskim kosztem wpłynąć na stan jednostek roślinności jednego z graczy, wypalając mu dwie sztuki i pozostawiając w zamian gorący krater uderzeniowy, podnoszący temperaturę planety o 2 stopnie Celsjusza.
Posiadacze pierwszego wydania gry mogą znaleźć Małą asteroidę w swojej kolekcji, a dzięki temu pakietowi dołożą drugą - w końcu przestrzeń kosmiczna wokół Marsa pełna jest niewielkich ciał niebieskich, idealnie nadających się do bombardowania lasów konkurencji.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa.
Chcesz zabezpieczyć swoje karty? Oto pasujące koszulki:
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
Terraformacja Marsa: Kolonie to dodatek, do którego potrzebujemy podstawowej wersji gry. W pudełku znajdziemy specjalne płytki kolonii, które pozwolą na budowę nowych rodzajów terenów, a także zestaw dodatkowych kart i nowe korporacje.
Do walki o wpływy w dodatku Terraformacja Marsa: Preludium dołącza 5 nowych korporacji, a sama gra zostaje rozszerzona o 7 unikatowych projektów. Sercem dodatku są jednak karty preludium, które wpływają na to, z jakim dodatkowym przywilejem rozpoczniecie rozgrywkę
Rząd Ziemi przychylnie spojrzał w kierunku nowej idei ekspansji ludności na kolejną planetę. Wspierać będzie więc w równym stopniu tych, którzy zdecydują się skupić na planecie Wenus. To przedsięwzięcie będzie znacznie trudniejsze, może zająć nawet tysiące lat. Tym bardziej powinniśmy rozpocząć prace natychmiast!
Piąte i jednocześnie najbardziej zaawansowane rozszerzenie do Terraformacji Marsa wprowadza dwa ważne elementy mechaniki gry. Po pierwsze, na wszystkich uczestników gry czekają wydarzenia globalne, którym będziemy musieli się podporządkować. Będą one stanowiły utrudnienie dla graczy i z pewnością wpłyną na ich strategie. Na szczęście będziemy mieli okazję przygotować się na każde z nich.
Zestaw 5 plansz graczy sprawi, że na zawsze zapomnisz o powyższych problemach. Dzięki obramowaniu poziom produkcji zaznaczamy na sztywno – specjalne miejsce zostało stworzone dokładnie na wymiar kości graczy. Ramka strzeże również wyprodukowanych przez nas surowców, dzięki czemu utrzymujemy porządek i unikamy przypadkowych błędów w liczeniu.
UWAGA! Część kart z tego zestawu służy do rozgrywki z dodatkiem Terraformacja Marsa: Niepokoje (ich treść odnosi się bezpośrednio do elementów z tego dodatku).
W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa