|
|
Niewiarygodne historie
![]() Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
|
NiePrawda
![]() NiePrawda to imprezowa gra pełna blefu i niepewności! Czy potrafisz odkryć, którą kartę wybrał Krętacz? To czy mówi prawdę albo NIEprawdę zależy od wylosowanego żetonu. Zadawaj pytania, analizuj odpowiedzi i uważaj – Krętacz może mówić prawdę… albo perfidnie kłamać! Czy uda Ci się go przechytrzyć? Sprawdź, komu można zaufać, a kto wodzi wszystkich za nos!
|
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
![]() Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
|
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
![]() Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
![]() Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|