|
|
Memory - Polska Zabytki
![]() Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Karty do gry - Traditional Playing Cards, 2x55 listków
![]() Dwie talie najwyższej jakości kart do gry. Każda talia to 55 listków w formacie 58 x 88 mm. Karty wykonane z cenionego przez graczy płótnowanego kartonu. Międzynarodowy awers nr 400. Karty znakomicie się sprawdzą przy wielu popularnych grach: brydżu, kanaście czy remiku. Komplet zapakowany w eleganckie pudełko z obwolutą.
|
Escape Quest - Wirtualny Świat - Książka z łamigłówkami
![]() Rok 2101. Demostenes, sztuczna inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka Cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda Ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry!
|
Hotel pod pajęczą siecią
![]() Hotel pod pajęczą siecią to rodzinna gra planszowa, która dzięki prostym i emocjonującym zasadom potrafi bawić zarówno maluchy jak i dorosłych. Każdy z graczy otrzymuje jedną planszetkę z hotelem, który przyjmuje wyłącznie określony rodzaj gości. W swoim ruchu gracz ciągnie kartę z zakrytej talii i sprawdza, czy może zakwaterować danego owada w swoim hotelu. Jeżeli nie, odkłada kartę na zakryty stos obok swojej planszetki.
|
Escape Quest - Sam w Salem - Książka z łamigłówkami
Cena:
33,00 zł
![]() Zapraszamy na wycieczkę śladami czarownic! Na przygodę, w której historia miesza się z okultyzmem. Odwiedź miasto Salem, w którym miały miejsce słynne procesy z 1692 r. Poznaj jego tajemnice i rozwiąż napotkane po drodze zagadki. Uważaj jednak, by ciekawość nie zaprowadziła Cię na manowce…
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
![]() Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Gry do plecaka - DING! i pozamiatane
![]() Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
|
Stwory z obory: Bestiarium Pauperum - dodatek
![]() Nowy dodatek do Stworów z Obory to przede wszystkim rozszerzenie talii gościńca o 30 nowych stworów i 10 wydarzeń mocno nawiązującej do słowiańskiej kultury i demonologii. Oprócz tego znajdziesz w nim 6 nowych kart targowiska oraz 6 nowych postaci. Jako dodatek udostępniamy 1 pustą kartę potwora i 1 pustą kartę bohatera. Wtrąć do gry swoje 3 miedziaki!
|
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
![]() Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury.
|
Gry do plecaka - Polowanie na Robale - gra karciana
![]() Polowanie na robale - gra karciana to dynamiczna gra licencyjna o rannych ptaszkach, spóźnialskich żarłokach i smakowitych robalach, wokół których kręci się cały ten kurzy świat. Przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 8 lat, zapewnia mnóstwo taktycznej rozgrywki i śmiechu.
|
Różowe Historie
![]() Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
|
Gry do plecaka - Kaczki
![]() Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce.
|