Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Talię Bicycle Asteroid wyróżniają niebywale żywe kolory charakterystyczne dla naszego układ słonecznego. Ponieważ we wszechświecie nie ma dwóch takich samych asteroid to każda karta tej talii Cię zaskoczy, jest unikalna.
Jeszcze więcej kart, wpływających na naszą rozgrywkę! Inwestuj w ciekawe projekty, rozwijaj się w nieznanych dotąd kierunkach i jeszcze mocniej określaj swoją strategię dzięki interesującym korporacjom!
Deck Bicycle Fyrebird zapewnia ciepło dzięki kolorom inspirowanym ogniem, opakowanie z akcentowaną złotą folią i spersonalizowanym rewersem. Niestandardowy rewers i styl Ognistego Ptaka
Podczas II Wojny Światowej, The United States Playing Card Company połączyło siły z amerykańską i brytyjską agencją wywiadowczą, aby stworzyć talię, która pomoże więźniom uciec z niemieckich obozów jenieckich. Poszczególne karty po zwilżeniu zwilżeniu rozdzielały się na dwie części, odsłaniając fragmenty map dróg ucieczki.
Walkie-Talkie to kooperacyjna karciana gra, której talia składa się z liter i kolorów. Waszym zadaniem jest jak najszybsze wymyślenie słów, które odpowiadają wybranym kolorom i literom. Nie ma rund – wszyscy grają w tym samym czasie.
Bicycle: Fire to jedna z talii żywiołów, którą zdominowały intensywnie nasycone odcienie pomarańczowego i czeronego koloru, gdzieniegdzie spowite zasłoną dymu.
Druga talia Bagiennych Orków przedstawia całkowicie nową gotową talię. Talia jest gotowa do gry, jak również może posłużyć do stworzenia własnej talii wraz z innymi zestawami do gry Summoner Wars: Mistrzowie Przywołań.
Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart.
Szkoła Alchemii to gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 10 lat. Zabierze ona graczy do magicznego laboratorium, w którym tworzy się rozmaite eliksiry i nie tylko.
Sprawdź swoją sprawność i zręczność układając jengę. Zobacz kto będzie lepszy i będzie miał więcej szczęścia. Wymiar klocka: 7,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm Podstawowe informacje Liczba graczy: 2+ osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka...
Klasyczna gra, która polega na zbieraniu par. Gra ćwiczy pamięć, koncentrację i refleks. Bohaterami gry są: SamSam i jego przyjaciele. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: polska Zawartość pud...
Rok 2101. Demostenes, sztuczna inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka Cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda Ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry!
Dwie talie najwyższej jakości kart do gry. Każda talia to 55 listków w formacie 58 x 88 mm. Karty wykonane z cenionego przez graczy płótnowanego kartonu. Międzynarodowy awers nr 400. Karty znakomicie się sprawdzą przy wielu popularnych grach: brydżu, kanaście czy remiku. Komplet zapakowany w eleganckie pudełko z obwolutą.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.