|
|
Terapia - Rozsypanka zdaniowa
![]() W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry.
|
Terapia - Paronimy
![]() Paronimy to wyrazy które brzmią podobnie, ale mają zupełnie inne znaczenie. Gry zawarte w tym zestawie oparte zostały właśnie o znajdowanie wyrazów różniących się jedynie jedną literą. Zadanie w zależności od wariantu polega na dokładaniu kolejno przez graczy podobnych słów. Zabawy wzbogacają słownik bierny, czynny oraz pobudzają ośrodek mowy, dzięki powstawaniu nowych połączeń neuronalnych.
|
Terapia - Pamięć sensoryczna
![]() Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
|
Terakotowa Armia
![]() W grze Terakotowa Armia wcielicie się w najbardziej utalentowanych rzemieślników i artystów, tworzących niezwykłe oddziały cesarza. Podczas rozgrywki będziecie gromadzić zasoby, szkolić robotników i zabiegać o przychylność cesarskich doradców. Każdy z graczy będzie dążył do tego, by odegrać kluczową rolę w budowie terakotowej armii. Choć teoretycznie będziecie działać razem dla dobra wspólnego celu, tylko jedna osoba zostanie zwycięzcą. Miarą sukcesu będą punkty gromadzone podczas gry.
|
TEN, czyli dycha
![]() Gra towarzyska TEN, czyli dycha jest oparta na mechanizmie push your luck. Gracze wykładają karty z talii, jedna po drugiej, starając się zebrać jak najwięcej kart, tak aby ich suma nie przekroczyła DYCHY – inaczej przegrywają! Uczestnicy mogą próbować swojego szczęścia i wykładać kolejne karty, ale czasami jedna karta może zdecydować o tym, że gracz straci wszystko.
|
Tekhenu: Obelisk Słońca
![]() Tekhenu zabierze graczy do starożytnego Egiptu. W tej strategicznej potyczce dla 1-4 graczy, dobierają oni akcje tak, by jak najefektywniej wznieść kompleks świątyń. Najnowszy tytuł autorstwa Daniela Tasciniego (Tzolkin, Teotihuacan) i Dávida Turcziego (Anachrony, Kitchen Rush, Tawantinsuyu) to pozycja, której wyczekiwali miłośnicy budowania strategii.
|
Team Play
![]() To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
|
Talisman: Magia i Miecz - 5. edycja - Sojusze - Wezwanie losu
![]() Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu to dodatek do gry, wprowadzający tryb kooperacyjny, gdzie do 6 pretendentów do korony będzie współpracować w celu ukończenia 5 przerażających Prób. W każdym wyzwaniu należy umieścić dwa Talizmany na Miejscach Mocy, odpieczętować Tajemne Wrota i pokonać Przeciwnika.
|
Takenokolor - edycja polska
![]() Wciel się w jednego z adeptów ogrodnictwa, którzy nieustannie pielęgnują swoje plantacje bambusa, tworzą elementy wodne, a także zwabiają ryby i biedronki, aby zamienić dostępną przestrzeń w mały, kolorowy zakątek raju! W grze Takenokolor będziesz kolorować swój ogród, kierując się symbolami na nakładkach i kolorami flamastrów, aby zdobyć jak najwięcej punktów.
|
Takenoko - edycja polska ECO
![]() Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne da oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.
|
Tajniacy: Duet
![]() Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji.
|
Tajniacy: Bez Cenzury
![]() Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi.
|