|
|
Kruki
![]() Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
|
Plus i minus. Nauka liczenia
![]() Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
|
Koty
![]() Podczas gry w Koty odwiedzicie 4 krainy ze snów! Spotkacie w nich zarówno przyjaźnie nastawione koty, jak i złowieszcze kruki, które będziecie mogli wysłać do swoich rywali. Grę wygrywa osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie! Można zagrać również w trudniejszy wariant, w którym będziemy mogli spotkać ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka.
|
Sowy
![]() Udaj się w podróż po baśniowych krainach! Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży lub bardzo ją utrudnić!
|
Orzeszki ze ścieżki
![]() Pomóż zwierzętom zgromadzić zapasy! Tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale.
|
Ptaszki
![]() Podczas rozgrywki gracze zbierają karty, starając się stworzyć jak największe zestawy z ptakami tego samego rodzaju lub z tą samą porą roku. Na koniec każdej rundy gracze zdobywają punkty za swoje zestawy kart.
Uwaga! Za każdego ptaka i za każdą porę roku punkty można zdobyć tylko raz! To gracz decyduje, kiedy i za co chce zdobyć punkty!
|
Zaginione miasta - Pojedynek
![]() Jesteście odkrywcami poszukującymi 5 zaginionych miast. Zagrywając karty, prowadzicie ekspedycje mające dać wam sławę i bogactwo. Rywal chce jednak tego samego! Każda ekspedycja to duży wydatek. Aby zwiększyć szansę na zysk, możecie pozyskiwać sponsorów - pomnożą wasze zyski lub doprowadzą was do bankructwa!
|
Jekyll i Hyde
![]() Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
|