Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Trzecia odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii.
Epizod Trzeci składa się z220 kart, a w tym 148 kart z rozszerzeń: Ekstra Pytania, Ekstra Odpowiedzi, Wyleciało nam to z głowy…, Dżentelmeńskie Opowieści oraz 72 zupełnie nowych kart (17 Czarnych i 55 Białych)!
W Kupcach z Osaki, każdy z was wciela się w rolę kupca, który musi sprzedać w Edo jak najwięcej dóbr, aby zyskać punkty zwycięstwa. Będziecie kupować dobra, zbierać monety i rezerwować dobra. Podróż może okazać się niebezpieczna więc być moze warto również ubezpieczyć swoje najcenniejsze dobra.
PRZYPOMNIJ SOBIE CZYM JEST JARZYNA, KOKOT CZY ANDRUT... BAW SIĘ KRAKOWSKĄ GWARĄ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ! ROZSZYFRUJ CZYM SĄ DUDKI, GĘŚLE I REYKOŁKI POZNAWAJ GÓRALSKĄ GWARĘ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ!
Nieświadoma niczego dziewczynka śpi głęboko w swoim ogromnym łóżku. To waszym – jej ukochanych pluszaków – zadaniem będzie ochrona jej przed zakusami złego ducha, który czyha w ciemności i dręczy we śnie. Czy uda się wam przepędzić nocne koszmary i ochronić swoją podopieczną? Weźcie w dłoń szpilki, guziki, łopatki, czy co tam jeszcze znajdziecie, a także oczywiście zapas pluszu i wyruszcie na fascynującą, pełną niebezpieczeństw, wyjątkową przygodę!
W SeaFall Legacy dowodzisz swoją prowincją, a twoim celem jest zostanie Cesarzem znanego świata. W ramach kampanii rozegrasz wiele gier, podczas których będziesz zbierać punkty chwały. Podczas kampani gra będzie się zmieniać i rozwijać. Będziesz odkrywać morza, handlować z wyspiarzami, czy też atakować kogo zechcesz. Dodasz również nowe zasady do instrukcji czy nazwiesz elementy planszy.
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
Zostań pierwszym Chojrakiem, który pokona smoka! W Smoczych Kościach, aby pozbyć się tego trudnego przeciwnika, musisz zebrać 5000 odważnych, a zarazem niezbyt rozgarniętych żołnierzy, gotowych pójść za tobą, byś to ty został nazwany bohaterem i czerpał wszelkie korzyści z publikacji swych przygód.