Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Drakon to szybka gra o pościgach, sztuczkach i pułapkach dla 2-6 graczy, rozgrywana w 20-60 minut. Ta edycja gry zawiera płytki komnat z nowymi ilustracjami, nowe plastikowe figurki bohaterów, oraz karty pomocy dla bohaterów.
Witaj w Serengeti, jednym z najcenniejszych rezerwatów dziedzictwa naturalnego na ziemi, gdzie każdego dnia miliony dzikich zwierząt pasą się, polują i walczą o przetrwanie. Stowarzyszenie The Good Comet, największa i najbardziej prestiżowa organizacja naukowa non-profit na świecie, ogłasza konkurs, którego celem jest promocja działań na rzecz ochrony środowiska. Zapraszamy Ciebie i innych utalentowanych reżyserów do stworzenia najwspanialszego filmu dokumentalnego w historii kinematografii, zatytułowanego Dzikie Serengeti! Wszyscy będziecie mieć równe szanse.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
Elementum to gra karciana dla od 1 do 4 graczy od 10 roku życia, trwającą ok. 15 minut. Gra wymaga od gracza zmysłu obserwacji, odpowiedniego planowania ruchów, przewidywania. Dostarcza dużo satysfakcji po stworzeniu dobrze punktującego układu. Proste zasady, intuicyjna mechanika, a także czytelna ikonografia, sprawiają że grę można wytłumaczyć każdemu w kilka chwil. Pojedyncze rozgrywki można ułożyć w turniej, który wyłoni ostatecznego zwycięzcę po kilku partiach, w zależności od sumy zgromadzonych cząsteczek Elementum.
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
Awaria samochodu zmusiła was do spędzenia nocy w środku lasu. Na szczęście udało wam się schronić przed deszczem w opuszczonej chacie. Jednak rano okazuje się, że drzwi zostały zamknięte, a solidne kraty w oknach uniemożliwiają ucieczkę… Waszą uwagę zwraca tajemnicza książka oraz zagadkowy dysk. Czy to klucz do waszej wolności?
Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
Jesteście członkami dużej arktycznej wyprawy badawczej. Nagle w bazie rozlega się sygnał ewakuacji. Ile sił w nogach biegniecie do drzwi, aby przekonać się, że zostały już zamknięte przez automatyczny system bezpieczeństwa.
Odkrywacie, że sąsiednie laboratorium jest zdemolowane. Zaczynacie zastanawiać się, co się tu stało. W pewnym momencie w Wasze ręce trafia pewien notatnik. Dociera do Was, że na ucieczkę zostało Wam naprawdę mało czasu…
Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
To już ostatnie dni Waszych wakacji we Florencji! Leniwie przechadzacie się wąskimi uliczkami włoskiego miasteczka, kiedy nagle zaskakuje was oberwanie chmury. W poszukiwaniu schronienia napotykacie dziwnie odzianego mężczyznę. W aurze tajemniczości wciska Wam marmurowy dysk wraz z ulotką muzeum i mamrocze coś o „skarbie Santa Marii”, „bezpłatnym wejściu” i „szczęściu, które się przyda”, po czym znika w strugach deszczu. Skarb? Darmowy wstęp? Nie trzeba Wam powtarzać dwukrotnie!