Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
Gra zawiera ponad 100 kart z ikonkami, za pomocą których przedstawiać będziemy różne emocje. Każda z nich kojarzyć się może z wieloma rzeczami, co gwarantuje świetną zabawę!
Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie - takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.
Gra o Tort to słodka gra karciana bez grama zakalca. Nawet jeśli nie umiesz piec to się nie przejmuj, bo zabłyśniesz kunsztem cukierniczym nie wchodząc do kuchni. Ale uważaj, bo pojawią się też inni kucharze, którzy również będą chcieli zostać Mistrzem. Bądź zatem bezwzględny i nie wahaj się użyć miksera aby zamieszać rywalami.
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością!
Gra roku to szybka i ekscytująca gra dla całej rodziny! Wasz cel jest prost - zdobyć 12 kart tworzących rok. Osoba, która jako pierwsza stworzy rok z największą ilością punktów, wygrywa! Ale bądźcie ostrożni! Jak wiadomo – nic dwa razy się nie zdarza, więc każda karta w roku musi mieć inny symbol!
Rodzinna gra kooperacyjna Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystuje się umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć.
Doskonała zabawa dla osób w każdym wieku. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
Sztuka ulicy na kartach do gry. Nieodłączna część miejskiej rzeczywistości, kontrowersyjny odłam sztuki, pełen kolorów przejaw buntu. Graffiti, street art, murale – to inspiracja dla naszej nowej talii kart. Najwyższej jakości karty do gry zaprojektowali młodzi polscy twórcy graffiti.
Kart z satyrycznymi ilustracjami Andrzeja Mleczki nie trzeba przedstawiać. Zna je cała Polska i spory kawałek świata. Prezentujemy nową odsłonę kart z rysunkami specjalnie wyselekcjonowanymi przez samego autora.
Kart z satyrycznymi ilustracjami Andrzeja Mleczki nie trzeba przedstawiać. Zna je cała Polska i spory kawałek świata. Prezentujemy nową odsłonę kart z rysunkami specjalnie wyselekcjonowanymi przez samego autora. Niezwykła, autorska galeria na kartach – nie tylko dla wielbicieli poczucia humoru i talentu satyryka.
Każdy szczęście znaleźć może, komu los dziś dopomoże? Rzuć kośćmi, dopasuj symbole do kart i zdobądź punkty! Jeśli chcesz, możesz odrzucić żeton i spróbować ponownie. Ale uwaga! Jeśli posuniesz się za daleko, możesz stracić wszystko.
Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie.
Gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby.
Gra na spostrzegawczość i refleks! Wejdź do komnaty i odpowiednio reaguj na pojawiające się strachy. Musisz jak najszybciej wskazywać na swoich żetonach strachy pasujące kształtem lub kolorem do strachów pojawiających się na kartach. Proste zasady, wielkie emocje. Bądź szybszy od rywali!