Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę. Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki. Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać. Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, które będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieżę z klocków.
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo.
Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak– nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy.
Do przygody w podziemiach dołączają nowi bohaterowie! Wojownicza księżniczka Elspeth, ekscentryczny alchemik Sidhar oraz nieustraszona łowczyni Kirima to nowe postacie, którymi możesz grać w podstawową grę Karak, jak i w połączeniu z rozszerzeniem Karak Regent.
Karak: Regent to rozszerzenie do gry Karak – aby w nie zagrać należy posiadać podstawową wersję gry. Zawiera 4 nowych bohaterów i wiele innych dodatków. Głównym atutem jest wprowadzenie nowego trybu gry, a mianowicie „Władcy Karaka”, w którym jeden z graczy przyjmuje rolę upadłego władcy i stara się o przywrócenie mu jego dawnej władzy.
Sztuka ulicy na kartach do gry. Nieodłączna część miejskiej rzeczywistości, kontrowersyjny odłam sztuki, pełen kolorów przejaw buntu. Graffiti, street art, murale – to inspiracja dla naszej nowej talii kart. Najwyższej jakości karty do gry zaprojektowali młodzi polscy twórcy graffiti.
Kart z satyrycznymi ilustracjami Andrzeja Mleczki nie trzeba przedstawiać. Zna je cała Polska i spory kawałek świata. Prezentujemy nową odsłonę kart z rysunkami specjalnie wyselekcjonowanymi przez samego autora.
Kart z satyrycznymi ilustracjami Andrzeja Mleczki nie trzeba przedstawiać. Zna je cała Polska i spory kawałek świata. Prezentujemy nową odsłonę kart z rysunkami specjalnie wyselekcjonowanymi przez samego autora. Niezwykła, autorska galeria na kartach – nie tylko dla wielbicieli poczucia humoru i talentu satyryka.
Każdy szczęście znaleźć może, komu los dziś dopomoże? Rzuć kośćmi, dopasuj symbole do kart i zdobądź punkty! Jeśli chcesz, możesz odrzucić żeton i spróbować ponownie. Ale uwaga! Jeśli posuniesz się za daleko, możesz stracić wszystko.
Mariposas - absolutnie przepiękna rodzinna gra planszowa opowiada właśnie o tym. W trakcie rozgrywki naszym zadaniem będzie odbycie inspirowanej prawdziwą migracją motyli podróży przez trzy pory roku.
Od zmierzchu do świtu to gra,w której wcielicie się w wampirów, polujących na ludzi. Podczas rozgrywki będziecie zdobywać punkty zwycięstwa poprzez wypełnianie tajnych misji. Swoje akcje będziecie wykonywać zagrywając karty. Musicie jednak pamiętać, aby wrócić do zamku przed wschodem słońca. Im więcej upolujecie, tym wolniejsi się stajecie, co utrudni Wam powrót przed świtem.
Gra przedstawia amerykańskie parki narodowe i zawiera grafiki z serii wydawniczej Fifty-Nine Parks Print Series. Gracze wcielają się w rolę turystów, którzy wędrują po szlakach, aby zobaczyć ciekawe miejsca, obserwować dziką przyrodę, robić zdjęcia i zwiedzać parki narodowe. Każda rozgrywka to nowa wycieczka, nowe parki, nowy ekwipunek i nowa przygoda!
Są takie chwile, kiedy chcemy wspólnie spędzić czas z rodziną, czy znajomymi, a w pewnym momencie człowiek uznaje, że już przegadał wszystkie możliwe tematy. Z grą "Party Time - Znasz mnie?" okazuje się, że dopiero teraz będzie o czym rozmawiać.