Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wciel się w jednego z goblinów i testuj przygotowane przez wiedźmę mikstury. Co rundę dobieraj kartę i razem z innymi graczami wykonujcie zawarte na niej polecenia. Uważajcie na trucizny, które zmienią Was w duchy. Ostatni żywy goblin wygrywa grę, a w nagrodę może posprzątać cały ten bajzel.
Moja! to zwariowana gra, dzięki której sprawdzisz się w dodawaniu i odejmowaniu liczb! Na czas! Zdobądź punkty, układając działania szybciej niż inni. Kto na koniec gry będzie miał najwięcej punktów, wygrywa! Moja! to nie tylko gra dla dzieci, ten tytuł idealnie nada się jako gra imprezowa.
Logiczna gra karciano-kafelkowa. Rok 2XXX. Ziemia nie nadaje się już do zamieszkania. Ale ludzkość znalazła nową planetę, którą można skolonizować, i uruchomiła projekt Akcja: Terraformacja. Dzięki nowoczesnym technologiom macie szansę na zbudowanie Novej Ziemi. Jako Kierownik Projektu musisz nie tylko stworzyć warunki odpowiednie dla żywych istot, ale również zmierzyć się z klęskami żywiołowymi.
Gra rodzinna, która pozwoli Wam przeżyć niesamowitą przygodę. Podczas wędrówki po mieście spotkacie przyjaciół, odnajdziecie ukryte przejścia, a odkryte wskazówki pozwolą Wam dotrzeć do dom. Bądźcie jednak uważni, bo za rogiem może się czaić pies albo kruk…
Zbuduj najpotężniejszą i najniebezpieczniejszą krainę w całej Arkadii! Stawiaj lasy, bagna, cmentarze czy wulkany, rekrutuj potwory i twórz zabójcze kombinacje, by zebrać jak najwięcej punktów i zostać tytułowym Overbossem.
Pierwsza gra planszowa osadzona w świecie bestsellerowej karcianki Boss Monster rozwinie logikę graczy, podkręci rywalizację i ucieszy oczy piękną pixel-artową grafiką!
Cyrk zawitał do miasta! Nie jest to jednak zwykły cyrk, tylko najmniejszy cyrk świata: Pchli Cyrk! Pchli Cyrk to niepozorna gra, która wymaga odrobiny strategii i wiary w swoje szczęście. Ogromna zabawa w niewielkim pudełku. Bardzo proste zasady i dynamika rozgrywki sprawią, że gra sprawdzi się w każdym gronie.
Abstrakcyjna gra kafelkowo-wyścigowa. W grze Pod Prąd każdy z graczy kontroluje grupę łososi, które wędrują w górę rzeki, aby złożyć jajeczka u jej źródła. W czasie swojej podróży łososie będą musiały poradzić sobie z naturalnymi przeszkodami, głodnymi niedźwiedziami i drapieżnymi ptakami. Gracz, który najlepiej poprowadzi swoją grupę łososi do źródła rzeki - wygrywa.
Prosta, ale emocjonująca gra karciana, której celem jest zdobycie jak największej liczby kart każdego typu. Co rundę jeden z graczy dzieli nowy zestaw kart na trzy strefy, a następnie każdy w sekrecie wybiera jedną z nich. Lepiej wybrać większą grupę kart, czy może tę najmniej atrakcyjną, która nie przyciąga uwagi? A może zaryzykować i obstawić jokera? Wygrywa ten z graczy, który wykaże się największym sprytem i umiejętnością blefowania.
Ptaki to kompaktowa, kolorowa pozycja dla 1 gracza, która będzie doskonałym prezentem dla fanów łamigłówek i logicznych wyzwań. Dzięki zróżnicowanemu poziomowi trudności nie będą nudzić się tu ani siedmiolatki, ani dorośli gracze.
Pomysł na Roll Player jest prosty - będziecie rzucać kolorowymi kośćmi tak długo, aż uda Wam się stworzyć kompletną kartę postaci bohatera. Co wcale nie znaczy, że postać ta będzie w najmniejszym stopniu przypadkowa, bo w Roll Player każdy wynik rzutu można przekuć na swoją korzyść.
Dzięki rozszerzeniu Chochliki i Chowańce gracze rywalizujący ze sobą o stworzenie najwspanialszej postaci świata fantasy są teraz wspierani przez chowańce, a w dokonywaniu bohaterskich czynów przeszkadzają im przebiegłe chochliki. Chowańce dodają swoim posiadaczom wyjątkowych mocy, które wraz z nowymi przedmiotami na rynku dają nadzieję na zwycięstwo, ale złośliwe chochliki przez cały czas dręczą bohaterów nowymi ograniczeniami.
Rudy to pamięciowa gra karciana, w której gracze starają się zapamiętać liczbę występujących zwierząt oraz ich gatunki. Co turę odkrywana jest karta, która przykrywa poprzednią. Na kartach występują zwierzęta różnych gatunków. W każdej turze gracze w tajemnicy przed innymi zapisują na swoich arkuszach szacunek, czyli zsumowaną liczbę zwierząt tych samych gatunków co na obecnej karcie, które widzieli do tej pory. Na koniec gry każdy szacunek daje dokładnie tyle punktów, ile wynosi, o ile będzie równy lub mniejszy niż rzeczywista liczba zwierząt, które pojawiły się na kartach.
Pełna emocji, szybka i dynamiczna gra karciana, w której zadaniem graczy jest zagrywanie kart i zbieranie żetonów zwierząt. Obserwuj otoczenie i wybieraj te żetony, które przyniosą najwięcej punktów. Uważaj – ich wartość zmienia się cały czas, a koniec rundy może nadejść w najmniej spodziewanym momencie!
Zwierzęta na farmie zwariowały! Nie przestają szczekać, gdakać i miauczeć.
W trakcie rozgrywki, gdy tylko na stole pojawią się podobne karty, stoczysz pojedynek na odgłosy z innymi graczami. Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Może to mieć opłakane skutki…
Simurgh: Zew Władcy Smoków - jest modułowym rozszerzeniem gry Simurgh. Wprowadza drugą planszę przedstawiającą Zapomnianą Metropolię, Dodaje również nowy typ robotnika (wasala) – Czarownik, a także zestaw nowych płytek akcji, w tym nowe płytki – Przywódców.
Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.
Podczas gry współpracuj z dwoma bezpośrednimi sąsiadami. W każdej turze umieszczaj kartę między sobą a graczem po lewej lub po prawej, tworząc wspólne „strefy”. Strategia i sojusze będą niezwykle ważne, ponieważ będą miały wpływ na wygraną. Twój końcowy wynik będzie obliczany poprzez pomnożenie punktów uzyskanych w obszarze po swojej lewej stronie przez punkty w obszarze po prawej.
W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?