Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gutenberg to gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której wcielicie się w pionierów drukarstwa w XV wieku. Poprzez realizację zamówień będziecie budowali swoje bogactwo i sławę, a usprawniając swoje zakłady drukarskie i pozyskując wsparcie mecenasów będziecie rozwijali swoje zdolności produkcyjne. Rywalizację zwycięży drukarz szczycący się największym uznaniem.
Gra ćwiczy kreatywność, pamięć i refleks. Uczestnicy rozgrywki będą tworzyć nowe imiona dla radosnej gromadki potworków. Kto zapamięta je najlepiej, zostanie mistrzem tej wesołej zabawy.
Na „Planecie zwierząt” spotkasz najróżniejsze gatunki zwierzaków. Spróbuj określić ich cechy i odgadnąć, na którym kontynencie żyją. Gdy spotkasz przyrodnika, zdobędziesz więcej punktów. Musisz tylko unikać myśliwego. Lepiej nie wywołuj wilka z lasu.
Misie, myszy, kotki, liski… gdzie tak wszyscy pędzą? Uzupełnij ilustracje odpowiednimi elementami i opowiedz własną historię! Gra Jadą, jadą misie zawiera kolorowe, plansze umożliwiające dzieciom stworzenie własnych ilustracji. Rozwija spostrzegawczość, kreatywność i logiczne myślenie Twoich pociech.
Zagubieni w lesie Jaś i Małgosia ujrzeli chatką ulepioną ze słodyczy. Strzeże jej jednak zła Baba Jaga, która nie pozwala dzieciom podjadać smakołyków.
Pomóżcie im zabrać jak najwięcej słodyczy i uciec przed Babą Jagą.
szystkie zwierzątka, duże czy małe, mają swoje mamusie. Każda z nich dba o dziecko, karmi je, uczy i chroni. A co najważniejsze, bardzo je kocha. Gra Mamusie pokazuje najmłodszym jak ważna jest rola mamy. Dla każdego malucha stanie się jasne, jak wspaniała jest jego własna mama.
Memo Plastusie to gra, która przypadnie do gustu najmłodszym graczom. Zapewnia dobrą zabawę, ćwicząc pamięć i koncentrację. Gra uczy także umiejętności tworzenia prostych zbiorów.
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Jak wygrać z pechem? Wzór kostek pokazuje miski z karmą, kule włóczki, ślady łapek, a także kocie uszka na klimatycznej kociej szczionce cyfr… do tego zaś rozbawione koty na najwyższej ściance każdej kostki, w tym Modern K4! Lśniący niebieski kolor materiału kojarzy się z wieczorową porą, podczas gdy matowe złoto przypomina iskry z ogniska. One pozwolą Ci oszukać przeznaczenie!
Kosmopolis to sprytna gra karciana, która już w pierwszych partiach odsłoni przed graczami pełnie swoich możliwości. Nieskomplikowane zasady pozwolą cieszy się interesującą rozgrywką nawet mniej zaawansowanym fanom gier. Po kilku rozgrywkach gra „rozwija skrzydła” i ukazuje, że małe karcianki również mogą kryć w sobie wielką głębię.
Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki - prawdziwi leśni architekci? Gra Kto tu mieszka pokazuje dzieciom zwierzęta i domy, w których mieszkają. W trakcie zabawy najmłodsi gracze ćwiczą słownictwo i spostrzegawczość.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
Kwiaciarenka to prześliczna gra o relaksującej mechanice, w której zadaniem graczy będzie zaaranżować ustawienie bukietów na sklepowej witrynie. Gra jest szybka w rozgrywce oraz posiada proste do wytłumaczenie zasady. Ciekawa paleta decyzji pozwala sporo główkować, ale wybory nie powodują paraliżu decyzyjnego.
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.