Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Chociaż galaktyka zdaje się niepodzielnie należeć do Lorda Eradikatusa, w niektórych jej zakątkach tlą się jeszcze ogniska oporu. Nikczemny cyborg właśnie kieruje w ich stronę swoje zmechanizowane oczy. Celem jego, napawającego grozą, planu jest całkowite zlikwidowanie wszystkich przeciwników reżimu.
Obrzydliwie zły Lord Eradikatus opanował niemal całą galaktykę. W tej chwili wizytuje jej podbite sektory na pokładzie Eradykatora - swego flagowego statku. Jak przystało na tyrana, pyszni się przy tym niesamowicie. Najwyższa pora utrzeć mu nieco nosa.
Laguna Wenecka, wyspa Burano. Malowniczy zakątek, gondolierzy, słynne na cały świat warsztaty koronkarskie i nieprawdopodobnie kolorowe domy. Romantyzm w czystej postaci. Nie od razu jednak Burano zbudowano. Aby zapracować na wysoki status swojej familii, musisz zaangażować wszystkich jej członków i rozważnie zaplanować ich pracę. Wyślij mężczyzn na ich łodzie, aby zarzucili sieci w poszukiwaniu cennych owoców morza. W tym czasie kobiety będą mogły zająć się produkcją wielce pożądanych na kontynencie koronek. Buduj kolejne piękne domostwa, pamiętając jednocześnie, że nie masz nieograniczonych funduszy, a pieniądze nie spadają z nieba. Jeżeli wykażesz się zdolnościami dobrego organizatora i sprytnego ekonomisty, twoją nagrodą będzie dobrobyt rodziny, a także wieczny prestiż i splendor pośród możnych pięknej Wenecji.
Najszybsze wielbłądy świata, bardzo biegłe w bieganiu i przebiegłe w wyprzedzaniu… ruszają na podbój pustynnych szlaków handlowych. Korzystaj z ich usług jako zarządca karawany. Kupuj tanio, sprzedawaj drogo, lecz uważaj, by brzdęk funtów egipskich nie zagłuszył głosu twego rozsądku. Wielbłądy mają charakterek, a także rozum i godność dromadera. Jeżeli zanadto je obciążysz, nie omieszkają ci pokazać, co o tym myślą i cały ładunek pójdzie do piachu!
Chytrogród: Złoto błaznów wprowadza do gry dwa całkowicie nowe rodzaje kart: wydarzenia oraz ukryte cele, które jeszcze bardziej podgrzewają atmosferę w mieście-stolicy średniowiecznego łotrostwa. Wybierz swój sekretny cel i spróbuj go zrealizować podczas rozgrywki.
CoraQuest to gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody! CoraQuest jest grą kooperacyjną - oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów.
Curling: Gra planszowa to zręcznościowa wersja olimpijskiej rozgrywki, która odbywa się w Twoim domu. W grze Curling drużyny zagrywają (czyli pchają) swoje kamienie wzdłuż maty, tak aby znalazły się jak najbliżej celu (czyli trójkolorowego koła, które będziemy nazywać domem). Rozgrywka trwa 8 rund i kończy się zwycięstwem drużyny, która zdobędzie najwięcej punktów.
Maleoki zielony potworek Om Nom zamierza właśnie pokrzepić się ulubionymi cukierkami, jednak potrzebna mu w tym pomoc. Gracze będą tworzyć rzędy kart i w odpowiednich momentach wykorzystywać specjalne karty nożyczek, ale przede wszystkim uważnie obserwować grę przeciwników. Tylko jedna osoba zdobędzie przychylność łakomego Om Noma poprzez napełnienie jego brzucha łakociami.
W portowej tawernie Nassau aż roi się o bukanierów. Większości do szczęścia wystarcza butelczyna grogu i chętna dziewka na kolanie. Przyglądasz się im bez krztyny szacunku. Nie jesteś krótkowzroczny, twe spojrzenie sięga daleko poza horyzont osiągalny dla całej tej gawiedzi. Wraz z wierną załogą swojego niewielkiego slupu miałeś owocny rok i całkiem niezły urobek kosztem pechowych kupców angielskich i hiszpańskich.
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę!
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Jeżące włos na głowie procesy czarownic, paskudne narzędzia tortur, upiorni hrabiowie i katastrofalna higiena osobista - Czarne Historie tym razem zakotwiczyły w mrokach średniowiecza.