Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wyznawcy powstali z popiołów starożytnej religii. W czasach, gdy każda żywa istota szuka nadziei na przetrwanie, ta nowa i inkluzywna frakcja szybko nabiera siły. Mówi się, że ich kult zaginął u początków czasu, ale ślady jego przemijania można znaleźć w każdej epoce. Crono, ich bóg, pomaga im i prowadzi ich ku odrodzeniu i ku przyszłości.
DEI to gra dla 2-4 graczy, w której każdy przywódca jest wezwany do zarządzania jedną z 4 asymetrycznych frakcji, odzyskiwania zasobów, korzystania z systemu przewag do poruszania się po mapie 3D (będziesz także przemieszczał się między różnymi wysokościami).
Szybka gra o prostych zasadach. Gracze wcielają się w najbogatsze rodziny starożytnego Rzymu, starając się zdobyć przychylność cesarza, tworząc sieć dróg łączących Wieczne Miasto z resztą świata!
W Duos: Rzeczy & Zwierzaki liczy się kreatywność oraz umiejętność przywidywania skojarzeń pozostałych uczestników rozgrywki. Szybkie rundy i masa ciekawych rozmów nad stołem - to właśnie Duos! Towarzyska gra, która sprawdzi się zarówno w gronie rodziny, jak i znajomych.
Witamy w Dwergar - fantastycznej kopalni pełnej krasnoludzkich górników, inżynierów oraz kowali pochłoniętych swoją życiową pasją i pracą. Kopalnia wita Cię zapachem topionych rud metali oraz ciepłem bijącym z rozgrzanych pieców. Dźwięk kowalskich młotów rozbrzmiewa w salach wielkiego krasnoludzkiego miasta-kopalni.
Gra Dzień bobry jest prosta i szybka, świetnie się sprawdzi na każdej imprezie. W każdej turze gracz wybiera dwie karty leśnych zwierzaków. Używa ich po kolei.
W Endeavor: Age of Sail gracze starają się zdobyć chwałę dla swoich imperiów. Po zajęciu z Europy i Morza Śródziemnego gracze zaczynają swoją ekspansję na cały świat. Wykorzystają rozwijający się przemysł, kulturę, finanse i wpływy, budując swój silnik i rozszerzając zasięg na odległe regiony świata.
Każdy gracz losuję kartę postaci, zapisuje jedno słowo kojarzące się z nią na czaszce i przekazuje ją kolejnemu graczowi.Kolejny gracz ściera je, zapisuje swoje skojarzenie do właśnie startego słowa i przekazuje dalej. W ten sposób czaszka przekazywana jest 4 razy.
Figur figle to przesympatyczna karcianka dla całej rodziny, w której liczy się refleks, bystre oko i umiejętność szybkiego szacowania. Proste zasady oraz zróżnicowane warianty rozgrywki sprawią, że gra na długo zagości na rodzinnym stole.
Gutenberg to gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której wcielicie się w pionierów drukarstwa w XV wieku. Poprzez realizację zamówień będziecie budowali swoje bogactwo i sławę, a usprawniając swoje zakłady drukarskie i pozyskując wsparcie mecenasów będziecie rozwijali swoje zdolności produkcyjne. Rywalizację zwycięży drukarz szczycący się największym uznaniem.
W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami. Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron.
Gra ćwiczy kreatywność, pamięć i refleks. Uczestnicy rozgrywki będą tworzyć nowe imiona dla radosnej gromadki potworków. Kto zapamięta je najlepiej, zostanie mistrzem tej wesołej zabawy.
Na „Planecie zwierząt” spotkasz najróżniejsze gatunki zwierzaków. Spróbuj określić ich cechy i odgadnąć, na którym kontynencie żyją. Gdy spotkasz przyrodnika, zdobędziesz więcej punktów. Musisz tylko unikać myśliwego. Lepiej nie wywołuj wilka z lasu.
Misie, myszy, kotki, liski… gdzie tak wszyscy pędzą? Uzupełnij ilustracje odpowiednimi elementami i opowiedz własną historię! Gra Jadą, jadą misie zawiera kolorowe, plansze umożliwiające dzieciom stworzenie własnych ilustracji. Rozwija spostrzegawczość, kreatywność i logiczne myślenie Twoich pociech.
Zagubieni w lesie Jaś i Małgosia ujrzeli chatką ulepioną ze słodyczy. Strzeże jej jednak zła Baba Jaga, która nie pozwala dzieciom podjadać smakołyków.
Pomóżcie im zabrać jak najwięcej słodyczy i uciec przed Babą Jagą.