Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kontrast to gra, w której nie ma złych odpowiedzi - graj strategicznie - obserwuj symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt!
"Liczmany" to zabawka edukacyjna, która pomaga dzieciom w poznawaniu liczb i nauce liczenia od 1 do 20, ułatwia też poznanie prostych działań matematycznych. Zabawka składa się z dwudziestu różnokolorowych plakietek z liczbami, które można układać na stole lub pokazywać trzymając w dłoni.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
Poręczna wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
"Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał najwięcej motyli.
Dzieci, bawiąc się w pocztę, poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Uczą się, jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. W ten sposób dzieci dowiadują się na czym polegają usługi świadczone przez pocztę.
Quadrio to znakomita, dwuosobowa gra logiczna w niewielkim woreczku, który łatwo zmieścić do torby lub plecaka. Jedyna gra, która nie wymaga miejsca do gry, ponieważ wszystko rozgrywać się będzie w Waszych rękach. Można w nią grać zawsze i wszędzie.
Uczestnicy gry rywalizują ze sobą, odpowiadając kolejno na pytania wskazywane na kartach pytań i odpowiedzi. Tematem pytań jest budowa i funkcjonowanie ciała człowieka.
Polska kultura i sztuka w przeszłości jak i współcześnie odgrywa istotną rolę w kulturze europejskiej i światowej. Osiągnięcia polskich twórców i artystów niejednokrotnie prezentowały najwyższy światowy poziom. "Quiz kultura i sztuka Polska" to emocjonująca gra i zabawa, w której można sprawdzić i wzbogacić swoją wiedzę.
"Era Dinozaurów - Quiz o dinozaurach" jest to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiedzę o fascynującej erze dinozaurów. Gracze mają do dyspozycji 44 karty pytań oraz 5 kart klepsydry. Gra posiada 2 warianty do wyboru.
Jakie zwierzę ma pomarańczowe zęby? Gdzie żyje wielbłąd dwugarbny? Który słoń (afrykański czy indyjski) ma większe uszy? Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne równie ciekawe pytania? Zapraszamy do zabawy, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące niezwykle różnorodnego świata zwierząt. Na 102 kartach jest 408 pytań i 816 wariantów odpowiedzi.
W Railroad Revolution wcielasz się w rolę właściciela małej kompanii kolejowej na Wschodnim Wybrzeżu. Rywalizując z innymi graczami, będącymi Twoją konkurencją, starasz się rozbudować własną sieć kolejową na Zachód. Musisz w przemyślany sposób przydzielać swoich pracowników do odpowiednich akcji, by wykorzystać ich specjalizacje w jak najoptymalniejszy sposób.
W lesie Sherwood toczy się zacięta walka pomiędzy kompanami Robin Hooda a zastępcami Szeryfa z Nottingham. Każda ze stron stara się zinfiltrować przeciwny obóz, aby ostatecznie zwyciężyć.
Jako prosty człowiek utknąłeś między tymi dwiema frakcjami. Ocalisz swoją skórę, jeśli oskarżysz Robina i jego towarzyszy lub zdemaskujesz Szeryfa i jego zastępców, którzy przeniknęli do obozowiska Robina.
Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku.
Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.