Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę!
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Jeżące włos na głowie procesy czarownic, paskudne narzędzia tortur, upiorni hrabiowie i katastrofalna higiena osobista - Czarne Historie tym razem zakotwiczyły w mrokach średniowiecza.
Życie na kampusie nie jest dla mięczaków... Zamiast stresować się egzaminami, pozwól, aby włosy stanęły ci dęba i spróbuj rozwiązać mroczne zagadki z serii "Czarne historie - Uniwersytet"!
Czarne historie - Upiorna muzyka to elektryzujące, okropne, a czasami makabryczne opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Okazuje się, że świat muzyki również jest wypełniony takimi historiami - począwszy od trupów i tonów, przez martwych i melodie, a skończywszy na koncertach i katastrofach.
Miłość może być piękna, nawet magiczna, ale ma też swoje ciemne strony. I właśnie o tym jest ta edycja Czarnych historii - o miłości ze wszystkimi jej aspektami. Nie brakuje tu tragicznych losów, a nawet śmiertelnych konsekwencji.
"Czarne historie 10" po raz kolejny dadzą wam szansę stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzą jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy.
Gdy Czarne historie trafiły na pechową liczbę trzynaście, nie mogło to oznaczać niczego dobrego... Mordercze, kruczoczarne zagadki, w których może wydarzyć się wszystko - oprócz szczęśliwego zakończenia. Nietypowe wypadki, makabryczne zgony, zapierające dech w piersiach opowieści zmrożą wam krew w żyłach.
Czarne Historie 8 to kontynuacja bestsellerowego zestawu 50 makabrycznych zagadek, który podbił serca miłośników opowieści kryminalnych na całym świecie. Dzięki Czarnym historiom 8 gracze będą mieli możliwość m.in. sprawdzić, jak wiele emocji są w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy...
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty.
Gra Dizzle to kolejna gra typu roll&write. Jedna osoba rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie zabiera jedną z nich. Pozostali gracze również zabierają po jednej kostce. Jeśli kilka kostek pozostanie, należy kontynuować ich wybieranie (zaczynając od gracza rozpoczynającego), aż do ich wyczerpania.
Odkrywajcie kolejne obszary Wyspy Smoków, poruszając się po różnych rodzajach terenu. W każdym z tych miejsc starajcie się znaleźć jak najwięcej smoczątek! Rozgrywka kończy się w chwili, gdy nie będziecie już mogli dobrać nowych płytek obszarów.
Duże sumy" to gra kościana, w której kluczem do zwycięstwa jest spryt i podejmowanie dobrych decyzji. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom.
Bloczek do gry kościanej Duże Sumy. Każdy bloczek składa się z dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów. Prezentowany bloczek jest taki sam, jak ten, który znajduje się w opakowaniu z grą.
Bloczek do gry kościanej Duże Sumy, który jest prawdziwym wyzwaniem! Zmienione pola bonusowe, inne układy cyfr, dodatkowe pola w srebrnym obszarze - odkryj nowe możliwości! Bloczek składa się z dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów.