Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodatek Colony Wars zaprojektowany przez karcianych weteranów Dawida Kastle'a i Roba Doughrtey'ego może być używany jako samodzielna gra dwuosobowa lub rozszerzenie do Star Realms, które pozwala włączyć do rozgrywki jednego albo dwóch kolejnych graczy.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
Przedstawiamy drugi z serii dodatków do Solar City Solar City: Suburbia. Znajdziecie w nim zupełnie 6 nowych typów budynków, które wprowadzają rozwiązania rewolucjonizujące sposób działania budynków i czerpania zysków z inwestycji deweloperskich. Tutaj każda inwestycja wiąże się ze sporym ryzykiem finansowym, a sam dodatek wprowadza lekką losowość związaną z aktywacją budynków w mieście.
Witamy w Solar City: Serce Miasta. To pierwszy z dodatków do gry Solar City, w którym znajdziecie 6 typów zupełnie nowych budynków. Każdy z nich wprowadza do gry interakcję między graczami. Inwestuj w nieruchomości innych, przejmuj wpływy w mieście przeciwników lub aktywuj swoje dzielnice, zbierając podatek od innych graczy. To i jeszcze więcej znajdziesz w samym sercu miasta, gdzie walka o wpływy nabrała zupełnie nowego kolorytu.
UWAGA! Do każdego zamówionego zestawu gry Solar City + 2 dodatki dodajemy zestaw 11 zestawów promocyjnych niedostępnych w sprzedaży (10 podwójnych żetonów Obiektów Publicznych oraz budynek Crown - karta + 9 żetonów). To łącznie aż 29 kafli, które ucieszą każdego fana gier planszowych! - do wyczerpania zapasów.
UWAGA! Do każdego zamówionego egzemplarza gry Solar City dodajemy 1 zestaw promocyjny niedostępny w sprzedaży (budynek Crown - karta + 9 żetonów)! - do wyczerpania zapasów.
Witamy w grze Solar City. Wasze zadanie to zbudowanie miasta przyszłości. Będziecie wznosić potężne, przynoszące rozmaite zyski Wieżowce i budować poprawiające infrastrukturę miasta Obiekty Publiczne. Możecie też zamienić wasze Wieżowce w ultra nowoczesne generatory energii: instalować ogniwa fotowoltaiczne czy tworzyć inteligentne systemy zarządzania wodą, tym samym zmieniając Wieżowce w Podniebne Ogrody.
"Tajemnica Świątyni" to przygodowa gra logiczna, w której Twoje dziecko wcieli się w dzielnego poszukiwacza przygód, uwięzionego w ruchomym labiryncie! Mały bohater będzie musiał wykorzystać nieszablonowe myślenie i logikę, aby uciec unikając groźnych pułapek.
Pingwiny rozproszyły się po lodzie i zaczynają marznąć. Zbierz swoje pingwiny w jednym miejscu, jednocześnie nie pozwalając przeciwnikom zrobić tego samego. Wygrywa pierwszy gracz, który ustawi swoje pingwiny w jednej połączonej grupie.
Wypróbuj swoją pomysłowość, wyobraźnię i umiejętność logicznego myślenia konstruując zamki z pięknie wykonanych drewnianych elementów. Twoje zadanie polega na takim ułożeniu drewnianych klocków, aby powstał jeden z zamków umieszczonych w książeczce. ...
"Kolorowy Kod" to kreatywna gra logiczna, która w prosty i przyjemny sposób wprowadzi Twoje dziecko w świat kolorów, kształtów i obrazów. Każde za 100 zadań prezentuje obrazek, który dziecko, korzystając z półprzezroczystych płytek, musi ułożyć. Nie zawsze jest to proste! Dzięki narastającemu poziomowi trudności wyzwań, mały gracz poprzez zabawę rozwija swoją wyobraźnię, i w naturalny sposób kształtuje kreatywność.
Witaj w ,,Kamelot Jr" - edukacyjnej grze logicznej, w której Twoje dziecko, poprzez zabawę, udoskonali swoje zdolności manualne i rozszerzy wyobraźnię przestrzenną oraz koncentrację!
Na młodych graczy czeka 48 zadań, w których, posługując się dużymi i kolorowymi klockami, będą pomagać młodemu rycerzowi i pięknej księżniczce w przejściu po murach zamku.
Witaj w świecie gry "Dzień i Noc" - logicznej układanki dla najmłodszych. Dziecko rozwiązując kolejne zadania "dzienne", polegające na odpowiednim układaniu klocków, ćwiczy koncentrację i zdolności manualne. Dla małych graczy, szukających większych wyzwań przygotowano zadania "noce", które dodatkowo trenują wyobraźnię i zdolności analityczne!
Wybierz zadanie z książeczki i policz robaczki każdego gatunku. Ułóż 4 elementy na planszy w taki sposób, aby pozostałe widoczne tylko te robaczki, które zostały pokazane w wybranym zadaniu.
Opakowanie w wersji angielskiej, instrukcja w języku polskim w środku opakowania.
Załaduj ciężarówkę i ruszaj z dostawą! W "Trucky 3" - samochodowej grze logicznej, mali gracze wcielą się w dzielnych pakowaczy, którzy będą starali się w odpowiedni sposób załadować klocki na ciężarówki. Każde z 48 zadań o narastającym poziomie trudności, zachęca do innego podejścia do problemu, a dodatkowo ćwiczy zdolności manualne najmłodszych pociech!
W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
Podróżna wersja gry z pomniejszoną planszą idealną na podróż. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na plan...
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do końca przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem, to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ru...
"Podróżna" wersja znakomitej gry logicznej. Plansza ma przekrój tylko 17 cm. Każdy, kto po raz pierwszy zetknął się z Quixo ma nieodparte wrażenie, że to "kółko i krzyżyk" tyle, że większe, lepsze, uzależniające i wreszcie pozbawione podstawowej wady...