Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Klasyczne bierki, gra polegająca na wyrzuceniu stosu dziwacznie zakończonych wideł, haków, łopat, bosaków i trójzębów, a następnie na wyciąganiu pojedynczych sztuk w taki sposób, aby nie poruszyć pozostałych. Wygrywa ten, kto zdobędzie więcej punktów...
Każdy gracz układa w trzech rzędach ze swojej strony, tylko na czarnych polach, 12 swoich kamieni. Gracze wykonują ruchy na zmianę. W jednym ruchu, kamień może zostać przesunięty o jedno pole do przodu po przekątnej. Bicie kamieni przeciwnika odbywa ...
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Talia kart z oryginalnym wzorem zaczerpniętym z mitologii to ciekawa propozycja dla miłośników tradycyjnych gier karcianych i wzorów prosto z antycznych waz.
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.
Za rządów Waldorfa Spokojnego kraina Raverunu była bogata i urodzajna. Niestety, życie tego sprawiedliwego i potężnego króla dobiegło końca, a władzę nad Raverunem przejęli jego synowie - żądni krwi i władzy absolutnej. Każdy z nich obrał na swoją si...
Kart z satyrycznymi ilustracjami Andrzeja Mleczki nie trzeba przedstawiać. Zna je cała Polska i spory kawałek świata. Prezentujemy nową odsłonę kart z rysunkami specjalnie wyselekcjonowanymi przez samego autora. Niezwykła, autorska galeria na kartach – nie tylko dla wielbicieli poczucia humoru i talentu satyryka.
Każdy zestaw dodatkowy (booster) zawiera jedną losową figurkę/konstrukt (wraz z odpowiadającą jej kartą postaci) spośród 60 różnych wzorów dostępnych w tym rozszerzeniu.
Planujesz wieczór panieński w pubie, dyskotece lub nocnym klubie? Chcesz aby Panna Młoda zapamiętała go jako najbardziej "szalony wieczór" w swoim życiu? Trzymasz w ręku zestaw zadań idealnie dopasowany do imprezy organizowanej w "zakręconych miejsca...
W jaki sposób twój dom jest ogrzewany w zimie? Jak jest oświetlany, gdy na zewnątrz jest ciemno? Jak to się dzieje, że samochód może przemierzać tak duże dystanse? Wszystkie urządzenia wymagają energii i współczesne życie stało się bardzo wygodne, od...
Jakie to uczucie kręcić się szybko wkoło? Spróbuj przypomnieć sobie wrażenia z ostatniej przejażdżki na karuzeli. Czułeś wiatr we włosach? Wydawało ci się, że jesteś "przykuty" do siedzenia? Podobnie jest w samochodzie na ostrych zakrętach. Czy opony...
Oto towarzyska gra imprezowa, w której ubranie staje się podstawą rozgrywki. Idea pokera rozbieranego w nowatorskiej odsłonie, bez przekraczania granic intymnych. Gra zawiera cztery sposoby zabawy: Los Pokeros - hazardowa rozgrywka z żetonami prezent...
Planujesz Wieczór Panieński na mieście? A może wybrałaś pub na miejsce zabawy? Chcesz wiedzieć jak sprawić, by to wydarzenie było niezwykłym przeżyciem? Dajemy Ci gotowe rozwiązanie, które sprawi, że wieczór będzie oryginalny, niepowtarzalny i atrakc...
Przygotowanie do gry: Obydwaj gracze układają swoje pionki na planszy. Cel gry: Zbić pionki przeciwnika lub je zablokować. Przebieg gry: - białe zaczynają, każdy gracz wykonuje kolejno ruch pionikiem. Poruszanie się pionkami: - można wykonać ruch tyl...
Cel: Ułożyć kamyki pionowo, lub po przekątnej tak, aby tworzyły linię ciągłą. Przebieg gry: - Każdy z graczy umieszcza swoje kamyki na dowolnie wybranym przez siebie polu, po czym przesuwa je na sąsiednie wolne pola. - Wykonując ruch nie wolno przesu...